جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا و غمگین


جملات زیبا و غمگین

چــــمدان کوچــــکت جــــا نداشت و گرنه خــــواب هایت را هم مــــیبردی...

 



 

جملات زیبا و غمگین
ترسناکترین چیز در این دنیا خـــــــــــــاطـــره است.....

جملات زیبا و غمگین
☜این روز ها

••• نقطه ها هم برایم
.ناز می کنند•••

دیگر دستم به سه نقطه ها نمی رود وقتی معنایش را•••

“هیچکس” نمی فهمد !︶︿︶

جملات زیبا و غمگین
دیگر به دنبال همراه “اول” نیستم ! این روزها اول راه ، همه همراهند … این روزها ، باید به دنبال همراه “آخر” گشت …

جملات زیبا و غمگین
میگویند نوشته ها از گفته ها معتبر ترند ...

دوازده هزار نامه ی دعوت نوشتند ،

ولی با بیش از سی هزار نیزه و شمشیر به استقبال رفتند !

آقای من ، راز بی نشانی بودن ات را اکنون میفهمم ؛

کاش نامه هایی که تمبر صداقت نداشتند هیچگاه به نشانی نمی رسیدند...

جملات زیبا و غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد