جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دی ماه 93

اس ام اس دی ماه 93

خدایا...
دارم راه برگشت و گم میکنم
به بن بست رسیدم بگو من کجام؟
میخوام حس کنم باز نزدیکمی
بگو از کدوم جاده سمتت بیام ؟

 



 

اس ام اس جدید دی ماه 93

دل آدمـا
شیشـه نیـست که روش«هـا»کنیـم
بعـد با انگشـت قلـب بکشـیم و وایسـتیم
آب شدنـش رو تمـاشا کنیـم و کیـف کنیـم...!!
روی شیـشه نـازک دل آدمـا اگه قلـ♥ـبی کشیـدیم
بایـد مـردونه پاش واستـی!!!

اس ام اس زیبا دی ماه 93

ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﯿﭽﮑﺴﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎﻡ
ﺑﺬﺍﺭﻩ ...

اس ام اس دلتنگی دی ماه 93

دل یک گوشه می نشیند
و بغض میکند....!
مثل همیشه؛
خاطرات عبور میکنند،
او گریه...

اس ام اس تنهایی دی ماه 93

این روزها حسابی دورم شلوغ است دیگر تنها نیستم...
وقتی یادت هست...
خاطراتت هست...
غمت هست...
غصه ات هست...
فقط نمیدانم چرا گریه میکنم...
اس ام اس عاشقانه دی ماه 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد