جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات و اس ام اس های عاشقانه بهمن 93


جملات و اس ام اس های عاشقانه بهمن 93

اگر بینمان "دیوار" بود "دیوار" را برمیداشتم
اما . . .
افسوس که بینمان "هیچ چیز" نیست
با "هیچ چیز" چه کنم؟



 

جملات و اس ام اس های عاشقانه بهمن 93

دلــــم به بهانه ندیدنت گــــریست بگذار بگرید و بداند هر چــــه خــــواست همیشه نیســــت...

جملات و اس ام اس های زیبا بهمن 93
حرفی نیست...
خودم سکوتت را معنی می کنم!

کاش می فهمیدی،
گــــــــــاهی….همین نگــــاه ســـــــــــــــــــردت…
روی زمستان را هم کم می کنـــــــــد

جملات و اس ام اس های جدید بهمن 93
می خوای اذیت نشی?
کلا بیخیال همه شو…
اخرش ازشون برات هیچی جز پشیمونی نمیمونه...!!!

جملات و اس ام اس های قشنگ بهمن 93
دوباره سیب بچین حوا...
من خسته ام،
بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند...
دوباره سیب بچین حوا...
جملات و اس ام اس های عاشقانه بهمن 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد