جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ها و متن های غمگین همراه عکس

اس ام اس ها و متن های غمگین همراه عکس

گلوی آدمی را باید گاهی بتراشند تا برای دلتنگی های تازه
جا باز شود!!!

دلتنگیهایی که جایشان نه در دل...که در گلوی آدم است!!
دلتنگی هاییکه میتوانند آدم را خفه کنند!



  

اس ام اس ها و متن های غمگین همراه عکس
بغضهایم را
به ابرها می دهم
و قلبم را
از نام تو پر می کنم
باران که ببارد
آواز قلبم شنیدنی است



اس ام اس ها و متن های غمگین همراه عکس
میخواهم
اینبار که به دکتر رفتم
بگویم
برایم بغض رسیده بنویسد
همراه با داد اضافه
من نیاز دارم به تنها بودن
واستراحت در خیال تو..............

اس ام اس ها و متن های غمگین همراه عکس
دق کردم پشت خنده های تلخی که . . .
هیچگاه کسی به آن شک نکرد ! ! !



اس ام اس ها و متن های غمگین همراه عکس
این روزها زیــــــــادی ساکت شــــــــــده ام ،
نمی دانــــــم چـــــــرا حرفــــــــهایم
به جـــــــــــــای گلو

از چشمهایم بیرون می آیند…



اس ام اس ها و متن های غمگین همراه عکس
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد