جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات و عکس های ناب عاشقانه


جملات و عکس های ناب عاشقانه

رفتنت.......

نبودنت........

نامردیت........

هیچ کدوم نه اذیتم نکرد

نه واسم سوال شد ......

فقط یه بغض داره خفم میکنه......

چه جوری نگات کرد .....که منو تنها گذاشتی؟



  

جملات و عکس های ناب عاشقانه
ﺑﯽ ﺣﺲ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺍﺯ ﺑﻐــــــﺾ
ﻓﻘﻂ ﮔﺎﻫـﯽ …
ﺧـﻂ ِ ﺍﺷـــــﮑﯽ ﻣﯿﺴـــــﻮﺯﺍﻧـﺪ ﺻـﻮﺭﺗـــــﻢ ﺭﺍ...



جملات و عکس های ناب عاشقانه
برای بعضی دردها
نه می توان گریه کرد ...

نه می توان فریاد زد ...

برای بعضی از دردها...

فقط می توان..
نگاه کرد و شکست ...



جملات و عکس های ناب عاشقانه
لعنتی همه یِ בنیآی
من بوב امّا בنیآـــے او
پُر از من بوב
میگوینـــב صبور بآشـ.
من صبورم
او رآ آرام کنیـــב که
طاقتشـــ تآب شــבه
برایِ בیگری
جملات و عکس های ناب عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد