جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و متن دلتنگی هراه عکس های زیبا و عاشقانه

اس ام اس و متن دلتنگی هراه عکس های زیبا و عاشقانه

گلوی آدم را
باید گاهی بتراشند
تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود ..
دلتنگی هایی که جایشان نه در دل ،،
که در گلوی آدم است
دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند ..



  

اس ام اس و متن دلتنگی هراه عکس های زیبا و عاشقانه
هى لعنتى!

بیا باهم بازى کنیم

تو پاکت های خالی سیگارم را بشمار،

من هم شماره غریبه هاى توى گوشى أت را



اس ام اس و متن دلتنگی هراه عکس های زیبا و عاشقانه
دلم تنگه یه بی معرفته

جوری ک نفس کشیدن رو برام سخت کرده


♥دلنوشت یه دختر دیوونه♥



اس ام اس و متن دلتنگی هراه عکس های زیبا و عاشقانه
سلامتیه این روزهای پاییز و بارونش
که معلوم نیست روی گونه هات از

اشک خیسه یا دونه های بارونه
دندونات از از سرما بهم میخوره

یا ازبغض رفتنش
دستاتو از یخ زدگی تو جیبت کردی

یا از حسرت نبودن دستاش
سر تو توی لباس فرو بردی تا خیس نشی

یا نمی خوای جز چشماش
نگاهت توی چشم کسی دیگه بیوفته...



اس ام اس و متن دلتنگی هراه عکس های زیبا و عاشقانه
ای کاش گفته بودی…
ای کاش گفته بودی که عاشق دیگری شده ای

من خودم عاشق بودم ...
درکت می کردم…!


اس ام اس و متن دلتنگی هراه عکس های زیبا و عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد