جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و دوست داشتن

اس ام اس زیبا و دوست داشتن

بهترین دوست تو کسی است که کمتر به آن فکر می کنی

ولی او همیشه به یاد توست

این دوست کسی نیست جز

** خدا **



  

اس ام اس زیبا دلتنگی
زیـــــــرِ آوارِ دلـتــنــگـــی

لــه شـــدن هـــم

عــــالمـــی دارد!!! با تمام بی کسی هایم کسی دارم هنوز



جمله در مورد تنهایی
تنهایی یعنی

نه کسی عاشقت باشه نه عاشق کسی باشی

نه دلیلی واسه زندگی نه دلیلی واسه مردن

نه امیدی واسه فردا نه خاطره خوبی از گذشته

تنهایی یعنی

فقط شبها تو خواب بتونی گریه کنی

درداتو فقط خودت بدونی

دنیا برات زندان باشه

تنهایی یعنی

بدشانسی

بدبختی

گریه

تنهایی یعنی

من!!!



اس ام اس در مورد تنهایی
هدف از آفرینش بعضی ها اینه که
به ما ثابت کنند تنهایی چه نعمت بزرگیه....



موجودات غریبی هستیم
مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم !

نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم …

و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را !



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن
من خودمم...
دلم از کسی بگیرد....
پاک میکنم!
گاهی خودش را...
وگاهی....
اشتباهش را...



اس ام اس زیبا و دوست داشتن
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد