جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های عاشقانه ی غمگین

جمله های عاشقانه ی غمگین

ای بغضِ فرو خُفته مرا مرد نگه دار
تا دستِ  خداحافظی اش را بفشارم



  

جمله های عاشقانه ی غمگین
باران گرفت
زنده شدی از میان هزار سال خاطره

خیس شدم از عطر بودنت



جمله های عاشقانه ی غمگین
بـغض مـیکنم از تـرس روز هـایی کـه

سـهممان از هـم فـقط...

یـک یـادش بـخیر سـاده بـاشد...!



جمله های عاشقانه ی غمگین
ای کاش میفهمیدند ......
لبخند همیشه نشان خوشبختی نیست.
شاید از روی ناچاری میخندم ..



جمله های عاشقانه ی غمگین
وقتـــی دو نفـــر از هـــم جـــدا میشـــن ....
دیگه نمیتونن مثل قبل دوست باشن ؛
چون به قلب همدیگه زخم زدن !
نمیتونن دشمن همدیگه باشن ؛
چون زمانی همو دوستـــ داشتن
تنها میتونن آشنا ترین غریبه برای همدیگه باشن ...


جمله های عاشقانه ی غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد