جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا و عاشقانه ziba & asheghaneh




جملات زیبا و عاشقانه
ziba & asheghaneh


دروغ میگویی که دلت به بودنم خوش است
بود یا نبودم در روند زندگیت هیچ تاثیری ندارد
تو قلبت برای همه زد به جز من...

  

جملات زیبا و عاشقانه
ziba & asheghaneh
متنفرم ازخاطراتی ک وقتی بهشون فک میکنم ...
ب خودم میگم:
وااااااااااای من چقد احمق بودم

جملات زیبا و عاشقانه
ziba & asheghaneh
امروز
بر خاک این کاغذ
بذر عشق می‌افشانم
خوشه‌های امید را درو می‌کنم
و تنور ایمان را می‌افروزم
تا فردا
شعر نان را
بر سفره‌ تو بگذارم

جملات زیبا و عاشقانه
ziba & asheghaneh
سخت است....
فراموش کردن کسی
که با او
همه چیز و همه کس را
فراموش می‌کنم

جملات زیبا و عاشقانه
ziba & asheghaneh
هیچکس بامن نیست ....
مانده ام تا به چه اندیشه کنم ...
مانده ام در قفس تنهایی ...
در قفس میخوانم ...
چه غریبانه شبی است ...
شب تنهایی من ....

جملات زیبا و عاشقانه
ziba & asheghaneh
مــــــــــاه را بیشتــــر از همه دوست میداشتی!

و حالا مـــــــــــاه هـــرشب تو را به یاد من می آورد...

میخواهم فـــــراموشت کنم!

اما این مــــــــاه لعنــــتی با هیچ دستمالی از پنجره پاک نمیشود....!

جملات زیبا و عاشقانه
ziba & asheghaneh
تاریخ تولدت مهم نیست، تاریخ "تحولت" مهمه...!

اهل کجا بودنت مهم نیست ،"اهل و بجا" بودنت مهمه...!

منطقه زندگیت مهم نیست،"منطق زندگیت" مهمه...!

و گذشته زندگیت مهم نیست ،

 امروزت مهمه که چه گذشته ای واسه فردات میسازی

جملات زیبا و عاشقانه
ziba & asheghaneh
" رفـــیــــق "

باور کن راست میگویم

در این دنیای پر از دروغ

تنها بودن خیلی بهتر از

بودن با کسی است که

بخواهی دائم

خودت را به او یادآوری کنی

تا فراموشت نکند . . .

جملات زیبا و عاشقانه
ziba & asheghaneh
مهربـان تر از من دیـدی ....نـشانم بـده!!!

کـسی کـه

بارهـا بـسـوزانـیـش

و باز هـم بـا عـشـق نگاهـت کنـد

جملات زیبا و عاشقانه
ziba & asheghaneh
همین که فهمید غـــــــــــم دارم آتش گرفت . . .

به خودت نگیر رفیق !!!!!

سیـــــــــــــ ــگارم را گفتم ....

جملات زیبا و عاشقانه
ziba & asheghaneh
آنقدر بارانیست

که رخت های دلتنگی ام را

مجالی برای خشک شدن نیست

اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است . .

جملات زیبا و عاشقانه
ziba & asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد