جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه سری جدید sms asheghane jadid


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane jadid




حوصله ات که سر می رود. . .

با دلم بازی نکن. . .

من در بی حوصلگی هایم. . .

"با تو زندگی کرده ام...

  

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane jadid


وقتی یه پسر بخاطر یه دختر اشک بریزه،

یعنی دیگه هیچوقت نمیتونه کسیو مثل اون دوست داشته باشه ...

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane jadid
منتظر کسی باش که حتی

در ساده ترین لباس هم بودی

حاضر باشه تو رو به همه ی دنیا نشون بده و

بگه این دنیای منه ....... !!!!

اس ام اس عاشقانه سری جدیدsms asheghane jadid
آدمها تنها که نباشند می روند ....
و وقتی تنها می شوند بر می گردنند ....
و وقتی برگشتندفقط لایق یک جمله هستند
* * * * * * * * هررررررررررری

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane jadid
همه اخطار ها زنگ ندارند ...
.
.
.
گاهی هم سکوت آخرین اخطار است


دیگرقدرت حرف زدن ندارم پس سکوت میکنم ... سکوت ...

سکوت .... سکوت سکوت ... سکوت ... !!!!!!

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane jadid
تو سکوت می کنی!
فریاد زمانم را نمی شنوی
یک روز!
من سکوت خواهم کرد
و تو آن روز برای اولین بار
مفهوم "دیر شدن" را خواهی فهمید ..

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane jadid
  تنهایی یعنی "هیچکس نمیفهمه حالت بده ...

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane jadid
وقتی کسی رو ناراحت می کنی فقط خودت میتونی آرومش کنی،
مثل مار که وقتی نیش میزنه پاد زهرشو از خودش می گیرن!

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane jadid
کاش دستهایت رابرایم شال گردن نمیکردی ..

تا در این سردی نبودنت یخ نزنم

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane jadid
گاهی ...
نمیشه دست از
دوست داشتن کسی برداشت
حتی وقتی
ازش دلخوری ...

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد