جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و جملات زیبا تیکه دار - عاشقانه - غمگین



اس ام اس و جملات زیبا

تیکه دار - عاشقانه - غمگین


اینگونه زندگی کن:


شاد اما دلسوز

ساده اما زیبا

مهربان اما جدی

سبز اما بی ریا

و عاشق اما عاقل


  


اس ام اس و جملات زیبا

تیکه دار - عاشقانه - غمگین

گونه هایت را برای دست هایم می خواهم

پیشانی ات را برای لب هایم

خودت را برای زندگی ام

می بینی ؟

برای خودم هیچ نمی خواهم ؟! 


اس ام اس و جملات زیبا

تیکه دار - عاشقانه - غمگین

مرا به هیچ بدادی و من هنوز برآنم

که از وجودِ تو

مویــی

به عالمــــــــــــــــــــــی نفروشم...


اس ام اس و جملات زیبا

تیکه دار - عاشقانه - غمگین


شاید

این برای بی نهایت اُمین بار است

که می گویم

دوستت دارم

با دارم دارم که آغوش پُر نمی شود

کمی نزدیک تر بیا خسیس!


اس ام اس و جملات زیبا

تیکه دار - عاشقانه - غمگین


عاشقی حس عجیبی است‎
شوردارد ومستی
اشک دارد و بی قراری‎
مهم ترازهمه نیازی دارد که به بی نیازی میرساند تورا‎
ازهمه عالم بی نیاز میشوی و به یک نفر نیازمند‎
اومی شود ‎همه رتبه خدا‎
می شود تمام دنیا‎
می شود زندگی‎
می شود تمام احساس‎
می شود عشق


اس ام اس و جملات زیبا

تیکه دار - عاشقانه - غمگین


نقطه قوت تو نقطه ضعف منه :

بوسه هایت !


اس ام اس و جملات زیبا

تیکه دار - عاشقانه - غمگین


ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻫﻢ ﺩﻧﯿــــﺎ ﺑﺪ ﻧﯿــﺴﺖ !!

ﮔﺎﻫﯽ ﯼ ﻧﻔﺮ

ﺑﺎ ﻧﻔﺲ ﻫﺎﯾﺶ ... ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻫﺶ ... ﺑﺎ ﮐﻼﻣﺶ ... ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩﺵ ... ﺑﺎ ﺑـــﻮﺩﻧﺶ ...

ﺑﻬﺸﺘﯽ ﻣﯿﺴـــﺎﺯﺩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﮎ ﺩﯾﮕﺮ

ﺑﺪﻭﻥ ﺍﻭ ﺑﻬﺸﺖ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻫﯽ،!!


اس ام اس و جملات زیبا

تیکه دار - عاشقانه - غمگین


به بعضیابایدگفت:اگه میتونی مثه ماباشی بسم الله...

اگه نمیتونی پس خفه پشت سرماحرف نزن...

بشین واس مادست بزن...


اس ام اس و جملات زیبا

تیکه دار - عاشقانه - غمگین


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد