جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه سری جدید sms asheghaneh jadid




اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


آدم گاهی چه گرم می شود

به یک ” هستـــــــــــــــــــــم ” ؛

به یک ” نتــــــــــــــــــــــــرس ” ،

به یک ” نـــــــــــــــــــــــوازش ”

به یک ” آغـــــــــــــــــــــــوش” ...


  


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


کفشهایم را نده!

پا برهنه میروم!

تا در تنهایی خود با نگاه به تاول های پایم...

عبرت بگیرم!

من کجا.....؟

عاشقی کجا...!


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


چه رنجیی می کشد آن کس که انسان است وازاحساس سرشاراست


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


محبت تنها جوشکاری است که

دلهای شکسته را رایگان جوش میدهد


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


ادعایِ بی تفاوتی سخت است....

آن هم

نسبت به کسی که

زیباترین حس دنیا را با او تجریه کرده ای....


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid

پسر بچه : خیلی دوست دارم ناز گلم
دختر بچه: مثل آدم بزرگ ها ؟
پسر بچه : نه راست راستکی


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


دلم برای یواشکی هایمان تنگ شده..
برای بوسه های پشت گوشی..
وباصدای آهسته گفتن دوست دارم ..!
بگذارتوی همین یک جمله دوباره عاشق هم باشیم ...
من نامت را صدا میکنم تو بگو "جانم"


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


دلتنگم...!
نه برای هرکس...!
برای کسی که هیچ کسم نبودو همه کسم شد....!!


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


زهر است روزگارم ،

از تلخی ِ نبودنت ...


دلم شیرینی می خواهد ...

طعم ِ بوسه هایت !!

بر روی لبهایم قدمی بزن . . .


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


هرگز معنای نغمه ی پرندگان را پس از باران نفهمیدم ...
تا تو آمدی و عشق بارانی ات را نثار لحظه های ابری ام کردی، و من ...
هنوز که هنوز است به شوق هوایت، با قناری ها آواز عشق سر می دهم ...


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


حرفی دارم

که تا کنون

آن را ننوشته‌ام

زیرا سفیدتر از کاغذهاست....


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


به چشمان سیاه و روی شاداب و صفای دل
گل باغ شب و دریا و مهتاب است پنداری
درین تاریک شب ، با این خمار و خسته جانیها
خوش آید نقش او در چشم من ، خواب است پنداری


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


مسیر زندگی یک طناب باریک است که

اگر نتوانید بین عقل و قلبتان تعادل برقرار کنید

سقوط شما حتمی است...!


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد
شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش دوست می دارد
حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد ،
چه قدر دوســتت دارد !


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh jadid


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد