جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و جملات ناب عاشقانه




اس ام اس زیبا و
جملات ناب عاشقانه


خــــدایا
همه از تو می خواهند ، بدهی
من از تو می خواهم ، بگیری
خـــــدایا
این همه حس دلتنگی را از من بگیر . . .

  

اس ام اس زیبا و
جملات ناب عاشقانه


کسی را دارم ..
که انقدر برایم کسی هست که
نگاهم دنبال کسی نیست
این را هزاران بار فریاد زده ام و میزنم که دیگر
کسی به چشمانم نمی آید " هرگز "

اس ام اس زیبا و
جملات ناب عاشقانه


فکر کنم
به بوی عطر تو حساسیت دارم
همین که در ذهنم می پیچد
از چشم
اشک می آید…

اس ام اس زیبا و
جملات ناب عاشقانه


اینقدر…ورق های زندگیم را…
بهم نریز…!
حکم…همان دل است…

اس ام اس زیبا و
جملات ناب عاشقانه


نمی‌دانی چه دردی دارد که گاهی شانه‌ای، دستی،
کلامی را نمی‌یابی ولیکن سینه‌ات لبریز از اشک است . . . نمی دانی !

اس ام اس زیبا و
جملات ناب عاشقانه


 خدا را شکر بعد از اینهمه زندگی منم یه چیزی شدم.....“فراموش”

اس ام اس زیبا و
جملات ناب عاشقانه


چقد سخته وقتی ازت میپرسن:
ناراحت شدی ؟
اشک از چشات بریزه و بگی اشکال نداره …

اس ام اس زیبا و
جملات ناب عاشقانه


خسته ام از این زندان که نامش زندگیست

پس قشنگی های دنیا مال کیست؟

باختیم در عشق اما باختن تقدیر نیست

ساختیم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست؟؟؟

اس ام اس زیبا و
جملات ناب عاشقانه



سلامتی کسی که “تصور” نبودنش ،

تلخ ترین “واقعیت” زندگی آدمه …

اس ام اس زیبا و
جملات ناب عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد