جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین و متن های تیکه دار و مطالب سنگین




اس ام اس های غمگین و متن های
تیکه دار و مطالب سنگین


بعضی ها را هرچقدر هـم که بــــخواهی،
“تــــــــــــــــــمام” نـــــــــــــــــــــمی شوند … !
هــــــــــمش به آغــــــــــوششان بــــــــــدهکار میمانی !
حضورشان”گــــــــــــــــرم” است ؛ سکوتشان خالی مــــــــــیکند دل ِآدم را …
آرامش ِ صـــــــــــــــــــــدایشان را کــــــــــــــــــــم می آوری !
هر دم هر لحظه “کـــــــــــــــــم” مـــــــی آوریشان …
و اینجا مــــــــــــــــــــن کــــــــــــــم دارمــــــــــت …

  

اس ام اس های غمگین و متن های
تیکه دار و مطالب سنگین


دیدی همیشه عکسایی که

از جاده کشیده میشن

اخرش باریک و باریک تر میشه...؟

میدونی دلیلش چیه؟

واسه اینکه اخر راهو همیشه باید

تنها بری...

تنهای تنها...

اس ام اس های غمگین و متن های
تیکه دار و مطالب سنگین


نَتَرس بیـــــا
اینجـــا تاریک نیست
اینجـــا جاییست رویایی مخصوص تو
پشیمان نمیشوی
بدون ترس در آن قدم بُگذار
فقط کمی تَرَک دارد
اینجـــا قلبِ من است !

اس ام اس های غمگین و متن های
تیکه دار و مطالب سنگین


تــــــو هم شده‌ ای انقلاب زندگــــــی من......

حالا هــــر آنچه در زندگی من استـــــ تاریــخ‌ دار شـــده .....

قبل از "تـــو".... بعد از "تـــو"

اس ام اس های غمگین و متن های
تیکه دار و مطالب سنگین


مدتی است دیگر از ته دل نمیخندم

فقط لب هایم

نقشی به نام لبخند را بازی میکنند

تا کسی نفهمد بی تو چه میگذرد

اس ام اس های غمگین و متن های
تیکه دار و مطالب سنگین


شــک نکــــن ...!

" آینــــده ای " خواهـــم ساخت که ,

"گذشتــــه ام " جلویــــش زانــو بزنــــد

قـــرار نیـــســــت مــــن هــــم دلِ کس دیـــگری را بســــوزانم ...!

برعـــــکــــس کســــی را که وارد زندگیــــممیشود, آنقــدر خوشبخـت میکنم

کـــــه به هـــر روزی که جــای " او " نیـستـی

به خودت "لعنـــت " بفـــرستـی

اس ام اس های غمگین و متن های
تیکه دار و مطالب سنگین


بزرگترین روانشناسان دنیایند دو چشمت !

اینقدر که امیدوارم می کنند به زندگی …

اس ام اس های غمگین و متن های
تیکه دار و مطالب سنگین


گاهی ادم میماند بین بودن یا نبودن
به رفتن که فکر می کنی
اتفاقی می افتد که منصرف می شوی،
می خواهی بمانی.
رفتاری می بینی که انگار باید بروی..!
و این بلاتکلیفی
خودش کلــــــی جـــــــهنم است ...

اس ام اس های غمگین و متن های
تیکه دار و مطالب سنگین


دیــر بـــاریدى بـــاران...

دیـــر..!
من مدتـــ هاستــ
در حجــم نبــودن کسى خشکیـــده ام...!

اس ام اس های غمگین و متن های
تیکه دار و مطالب سنگین

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد