جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی جدید و جملات عاشقانه




اس ام اس دلتنگی جدید و
جملات عاشقانه


تـو چـه مـیفـهـمـی از روزگـارم ....
از دلـتـنـگـی ام ...
گـاهـی بـه خـدا الـتـمـاس مـیـکـنـم ...
خـوابـت را بـبـیـنـم ...
مـیـفـهـمـی ؟!!
فـــــقــــــط خـــوابــــــت را !!!

  

اس ام اس دلتنگی جدید و
جملات عاشقانه


دلم می خواهد تو باشی

خوب باشی

مهربان باشی

همیشه باشی

و همه ی این بودن هایت فقط برای من باشد

فقط بـــــرای مـــــــن

اس ام اس دلتنگی جدید و
جملات عاشقانه


این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
احساس ندارد !
اما هر چه هست ” دل شکستن" بلد نیست

اس ام اس دلتنگی جدید و
جملات عاشقانه


چقدر دورتر از احســـآسـم ایستاده ای

آنجا که تــو ایستاده ای

صدای مرا هم نمی شنوی

چه برسد به دلـــتنـگـی ...!!

اس ام اس دلتنگی جدید و
جملات عاشقانه


چه “شوری” میزند دلم وقتی…

در چشم دیگران

انقدر “شیرین” میشوی !

و این حس منو میکشه ...

اس ام اس دلتنگی جدید و
جملات عاشقانه


خیلی سخته همه فک کنن سرت شلوغه ولی ...

فقط خودت بدونی چقد تنهایی...

اس ام اس دلتنگی جدید و
جملات عاشقانه


دلتنگ که باشم ساده ترین حرف ها هم ...

اشکم را در می آورند!!

یاد تو که جای خود دارد ...

اس ام اس دلتنگی جدید و
جملات عاشقانه


کاش میدانستی که خیال تومی ارزد به داشتن خیلی ها...
چه برسدبه داشتنت که می ارزدبه کل دنیا...

اس ام اس دلتنگی جدید و
جملات عاشقانه


دل ادما
شیشه نیست که روش "هـــــا" کنیم
بعد با انگشت قلب بکشیم و
وایسیم اب شدنش رو تماشــــا کینم و کیـــــــف کنیم!!!
رو شیشه ی نازک دل ادمـــــا اگــــه قلبــــــــــی کشیدی
باید مردونه پاش واستی!!!

اس ام اس دلتنگی جدید و
جملات عاشقانه


ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ !!
ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ ،
ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ .. .
ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ ؛
ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ …
ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !

اس ام اس دلتنگی جدید و
جملات عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد