جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا و اس ام اس های عاشقانه




جملات زیبا و
 اس ام اس های عاشقانه


پس ات نمیدهم ...!
به هیچ ساعتی
به هیچ دقیقه ای
به هیچ قیمتی...!!
سخت چسبیده ام تمامت را
مگرتورا ساده بدست آوردم ...
که راحت از دستت بدهم...؟!؟!؟!
  
جملات زیبا و
 اس ام اس های عاشقانه


بی منطق ترین عضو بـدنم چشمهایم اند.
می بینند که دیگر دوستم نداری
اما هنوز تشنه دیدنت هستند...

جملات زیبا و
 اس ام اس های عاشقانه


ماندن به پای کسی که دوستش داریو
دوستت دارد
قشنگترین
اسارت است..!

جملات زیبا و
 اس ام اس های عاشقانه


ادم ها برای هم سنگ تمام میگذارند...
اما نه ان وقتی که میانشان هستی....
انجا که در میان خاک خوابیدی ....
سنگ تمام رامیگذارند و میروند....

جملات زیبا و
 اس ام اس های عاشقانه


گاهی نباید ناز کـــــشید ؛

انتظارکـــــشید ؛

... آه کـــــشید ؛

درد کـــــشید ؛

فریاد کـــــشید ....

تـنهـآ باید دست کـــــشید و رفت ...

جملات زیبا و
 اس ام اس های عاشقانه


کدام باشم از تو برده ام دنیا؟؟
سنگ باشم یا قیچی؟بشکنم یا جدا کنم؟؟
کاغذ باشم که تو بنویسی ومن اجرا کنم؟
اخ دنیا
اه دنیا
"با من هم بازی نشو"

جملات زیبا و
 اس ام اس های عاشقانه


گاهی اینکه صبح ها
دلت نمیخواهد بیدار شوی
همیشه نشونه "تنبلی"نیست
خسته ای از زندگی
نمیخوای قبول کنی یک روز دیگه شرو شده

جملات زیبا و
 اس ام اس های عاشقانه


من باشم و تو

کنار دریا . . .

صدای موج ها . . .

گرمی . . .

آغوشت . . .

زند گی یعنی همین . . . .

آرامش . . . عشق . . . امنیت........

جملات زیبا و
 اس ام اس های عاشقانه


می گویند آدمهای خوب


عمر کمی دارند !


تو را به خدا سوگند


بیا و کمی بد باش........

جملات زیبا و
 اس ام اس های عاشقانه


حسادت یا خساست؟

اسمش را هرچه میخواهی بگذار........

من میخواهم توفقط عزیز دل من باشی

جملات زیبا و
 اس ام اس های عاشقانه


باورکن خیلی حرف است...

وفاداردست هایی باشی

که یکبارهم لمسشان نکرده ای!


جملات زیبا و
 اس ام اس های عاشقانه

نظرات 1 + ارسال نظر
3.3. دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد