جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و مطالب عاشقانه asheghaneh




اس ام اس و مطالب عاشقانه
asheghaneh


زندگانی را به سختی گذراندم
روزی در اینجا روزی در آنجا
به یاد او از کوچه ها گذشتم
ولی فقط ردپای اورا دیدم

  

اس ام اس و مطالب عاشقانه
asheghaneh
در روزگاری که “دروغ” یـک “واقـعـیت عمــ ــ ــ ــ ـومـی” است . . .
به زبان آوردن “حقیقت” یک “اقدام انقلابی” محسوب می شود !


اس ام اس و مطالب عاشقانه
asheghaneh
هـَمــه بـدهے هایـــَم را هــَم کـِـه صــآفــ کـُـنـم
بــه ” دل خــود ” مــدیـون مےمــآنم…
بــرای تمـام
“دلــم مےخواســـت” هاے
بے جواب مــانـده اش !!


اس ام اس و مطالب عاشقانه
asheghaneh
بعضی چیزها را ” باید ” بنویسم
نه برای اینکه همه ” بخونن ” و بگن ” عالیه ”
برای اینکه ” خفه نشم ”
همین !!


اس ام اس و مطالب عاشقانه
asheghaneh
دور باشـــی و تــپــــــنده …
بهتر است از این که …
نزدیـــک باشی و زننـــــــده …
این مفــــــهوم را که در رگ هـــایت جاری کنی …
دیگر تنـــــــــها نخواهی بود …


اس ام اس و مطالب عاشقانه
asheghaneh
تورو خـــــــــــدا ببین چه حالی ام نگو که میری
دلم می خواد که دستامو بگیری
نرو بــــدون تو شکنجه میشم
پیشم بمون
دیگه چیزی نمی گم این آخریش
کسی واسم شبیه تو نمیشه
بمون الهی من واســـــــتت بمیرم


اس ام اس و مطالب عاشقانه
asheghaneh
باور کن “من” تنهاترین ضمیر دنیاست

و “ او ” خوشبخت ترین ضمیر دنیا چون “ تو ” را دارد . . .


اس ام اس و مطالب عاشقانه
asheghaneh
رفیق در نبودت نمیگذارم هیچ کس روی صندلیت بشیند...
حتی "غبار"


اس ام اس و مطالب عاشقانه
asheghaneh
دلم چند خط عاشقانه ی ساده می خواهد
من باشم
تو باشی
و طعم گس چای
و نوازش مغرور دستان گرمت
بهار نزدیک است


اس ام اس و مطالب عاشقانه
asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد