جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و معنی دار جدید sms & payamak jadid




اس ام اس سنگین و معنی دار جدید
sms & payamak jadid


ایـــــنـجــا ،
همــه تــــــنهـان !
امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَن !
مـــتـوجـّـه نــــشـدن !
  
اس ام اس سنگین و معنی دار جدید
sms & payamak jadid

 آنقدر آرزوهایم را به گور بردم که
دیگر جایى براى جسدم نیست


اس ام اس سنگین و معنی دار جدید
sms & payamak jadid


 بر زخم هایم نمک نپاش یادت باشد
این نمک هارا از سرسفره دل من برداشته اى


اس ام اس سنگین و معنی دار جدید
sms & payamak jadid

 قلب من با قلب تو خورده گره
نکنه ناز کنى باز کنى این دو گره


اس ام اس سنگین و معنی دار جدید
sms & payamak jadid

وقتی تمام بدنم از دلتنگی درد میکند ...
..
..کجاست مخدر آغوشت...


اس ام اس سنگین و معنی دار جدید
sms & payamak jadid

درزندگی میتوانی هم دایره باشی و
هم خط راست انتخاب باتوست تا ابد
دور خودت بچرخی ویا تا بی نهایت ادامه دهی


اس ام اس سنگین و معنی دار جدید
sms & payamak jadid

ﺁﺩﻣﺶ ﮐﺮﺩﻡ ...
ﺑﺎ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩ ...
ﻏﺮﻭﺭﺵ ﺭﺍ ﻣﺪﯾﻮﻥ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ...
ﺯﯾﺎﺩ ﻣﻐﺮﻭﺭ ﺷﺪ ...
ﺯﯾﺎﺩ ﺍﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﺵ
ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩﻡ ...
ﺑﺎﻭﺭ ﮐﺮﺩ ﻭ ...
ﻣﺮﺍ ﮐﻮﭼﮏ ﺩﯾﺪ ﻭ ﺭﻓﺖ


اس ام اس سنگین و معنی دار جدید
sms & payamak jadid

سالها عمر سکوت می کنم
تا صداى ناله پروانه ها را بفهمم
که با شمع چه می گویند
که شمع از شرم می سوزد


اس ام اس سنگین و معنی دار جدید
sms & payamak jadid

گاهی باران همه ی دغدغه اش باغچه نیست،
گاهی ازغصه ی تنها شدنش می بارد.


اس ام اس سنگین و معنی دار جدید
sms & payamak jadid

 برای محبت هایی که عمیقند،
ندیدن و نبودن هرگز به معنای از یاد بردن نیست.


اس ام اس سنگین و معنی دار جدید
sms & payamak jadid

نظرات 1 + ارسال نظر
MORVARID یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ب.ظ

DARD DARE YEKI MISHE HAMEYE ZENDEGHIT AMA HIJAYE ZENDEGHIT HOZOR NADARE

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد