جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه


مطالب زیبای عاشقانه با عکس


جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

دیر کرده ای !

عقربه ها گیر کرده اند در گلوی من

انگار که رد نمیشود

نه زمان

نه آب خوش !

  •

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

اخــم هـای تــــــو

بــالا تـرین لذت دُنیـــاست

ای بَهانه ی تَمام لـوس شدن هـای مَــن !

“دوستت دارم”

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

“لبخندم” بزرگ ترین دروغ دنیاست

وقتی که “تو نیستی”

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

جدا که شدیم ، هر دو به یه احساس رسیدیم

تو ب “فراغت” ، من به “فراقت”

یک حرف که مهم نیست !

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف

و من از دور ببینم که پر از لبخند است :

چشم و دنیا و دلت !

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده

به خاطر خودت هم که شده آن نگاه ها را غلاف کن !

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

عکس تو روی قلبمه ، قلب من پره التماس

ضربه هاش توی سینه مو ، منتظر واسه یک تماس

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

اونی که بخواد ببیندت

اونی که بخواد باهات باشه

دنبال زمان خالی نمیگرده !

زمانشو برات خالی میکنه !

اگه واقعا دوستت داشته باشه

آدم ها رو از روی اولویت بندی هاشون بشناسید

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

نه سرما اثر کردنی ست نه باران خیس کردنی

اگر تو با من قدم بزنی !

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

و من هنوز عاشقم ، آنقدر که می توانم

هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد

از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم

و دست آخر همه را فراموش کنم

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

دلم شادی می خواهد

وسعتش زیاد نیست ، به اندازه کف دستانت=

دستانم را بگیر …

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

بارها گفتم به تو :

چشمها برای نگاه است

اما ..

تو هرروز با آنها ..

حادثه می آفرینی . . .

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

دنیایت را با دنیایم عوض میکنی ؟

فقط چند ساعت …

میخواهم بدانم آنکه تمام دنیای من است در دنیایش چه سهمی دارم

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

یار با ما بی وفایی می کند

بی گناه از من جدایی می کند

شمع جانم را بکشت آن بی وفا

جای دیگر روشنایی می کند

جملات و اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد