جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک و جملات زیبا در مورد غرور


عکس منظره های زیبا


پیامک و جملات زیبا در مورد غرور

sms ghoroor

اگر غرور تو از شکستهای من باشد

دوستشان دارم

  •

پیامک و جملات زیبا در مورد غرور

sms ghoroor

من غرورم را به راحتی به دست نیاورده ام

که هر وقت دلت خواست خردش کنی

غرور من اگر بشکند

با تیکه هایش شاهرگ زندگی تو را نیز خواهد زد

پیامک و جملات زیبا در مورد غرور

sms ghoroor

تو به احساس غرور منو امثال خودم میمانی

فقر احساس تو را میفهمم

ذهن من در پی یک واژه بی مانند است و تو را میابد

انتخاب خوبیست

هیچ کس حس مرا ، شعر مرا

هیچ کس قدرت ادراک مرا تا به اندازه تو خرد نکرد

و تو همچنان بی مانندی

پیامک و جملات زیبا در مورد غرور

sms ghoroor

گریه شاید زبان ضعف باشد

شاید کودکانه شاید بی غرور

اما هر وقت گونه هایم خیس می شود

می فهمم نه ضعیفم نه کودکم

بلکه پر از احساسم

پیامک و جملات زیبا در مورد غرور

sms ghoroor

کسی که غرور دارد حاضر است گم شود

ولی راه را از دیگران نپرسد

پیامک و جملات زیبا در مورد غرور

sms ghoroor

دیگر نه اشکهایم را خواهی دید نه التماس هایم را

و نه احساسات این دل لعنتی را

به جای آن احساسی که کشتی

درختی از غرور کاشتم

پیامک و جملات زیبا در مورد غرور

sms ghoroor

جانباز  چند درصد است

کسی که در یک حادثهء عشقی

قلب و غرور خود را از دست داده است؟

پیامک و جملات زیبا در مورد غرور

sms ghoroor

من غرورم را به راحتی به دست نیاورده ام

که هر وقت دلت خواست خردش کنی

غرور من اگر بشکند با تکه هایش شاهرگ زندگی تو را نیز خواهد زد

پیامک و جملات زیبا در مورد غرور

sms ghoroor

فقط یه زن میتونه ملکه زیبایی دنیا رو ببینه

بعد با غرور بگه : این کجاش خوشگله؟

اس ام اس خیانت

پیامک و جملات زیبا در مورد غرور

sms ghoroor

در برابر هر چیزی که بدست می آورید

چیزی دیگر را از دست می دهید

اگر طالب رشد هستید از غرور خود دست بکشید

پیامک و جملات زیبا در مورد غرور

sms ghoroor

محکمتر از آنم که برای تنها نبودنم

آنچه را که اسمش را غرور گذاشته ام برایت به زمین بکوبم

احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن فقیر بودی

پیامک و جملات زیبا در مورد غرور

sms ghoroor

همیشه داشتن بهترینها به ادم غرور خاصى میده

من مغرورترینم چون تو بهترینى

پیامک و جملات زیبا در مورد غرور

sms ghoroor

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد