جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بیقراری جدید


عکس های عاشقانه دو نفره زیبا


اس ام اس های بی قراری

sms bi gharari

آنقدر لحظه به لحظه ی بودن با تو رو دوره کرده ام

که همه از دستم خسته شده اند …

  •

اس ام اس های بی قراری

sms bi gharari

خسته ام از تکرار شنیدن ” مواظب خودت باش “

تو اگر نگران حال من بودی!

که نمیرفتی

اس ام اس های بی قراری

sms bi gharari

دیگر از تنهایی خسته شده ام

به کلاغ ها زیر میزی میدهم

تا قصه ام را تمام کنند

اس ام اس های بی قراری

sms bi gharari

همیشه توی بهترین لحظه رسیدی به داد این دل بی قرار

بدون تو نمی تونم راهو ببینم ، خدا منو تنها نذار

اس ام اس های بی قراری

sms bi gharari

وقتی قرار شد من بی قرار تو باشم

و تو تنها قرار زندگیم باشی

از هرچی قرار غیر تو باشد خواهم گذشت

اس ام اس های بی قراری

sms bi gharari

تا کجای قصه باید ز دلتنگی نوشت؟

تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت؟

تا به کی با ضربه های درد باید رام شد؟

یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد؟

بهر دیدار محبت تابه کی در انتظار؟

خسته ام از زندگی با غصه های بیشمار

اس ام اس های بی قراری

sms bi gharari

عشوه نکرده می کشی عاشق جان نثار را

عشوه کنی چه می شود این دل بی قرار را

اس ام اس های بی قراری

sms bi gharari

دیگر چرا به فصل نگاهت بهار نیست؟

چشمت برای دیدن من بیقرار نیست؟

افتادم چو اشک از چشمانت ای دریغ!

دیگر مرا به چشم تو هم اعتبارنیست

اس ام اس های بی قراری

sms bi gharari

به بعضی ها چیزی نباید گفت :

چون آدم فقط خودشو خسته می کنه

اس ام اس های بی قراری

sms bi gharari

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد