جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خداحافظی غم انگیزجدید

عکس های عاشقانه بارانی

اس ام اس خداحافظی غم انگیزجدید

SMS Khodahafezi Qamangiz

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار

منو از خاطره کم کن تا ابد خدا نگهدار

  •

اس ام اس خداحافظی غم انگیزجدید

SMS Khodahafezi Qamangiz

رفت تا دامنش از گرد زمین پاک بماند

آسمانی تر از آن بود که در خاک بماند

از دل برکه شب سر زد و تابید به خورشید

تا دل روشن نیلوفری اش پاک بماند

اس ام اس خداحافظی غم انگیزجدید

SMS Khodahafezi Qamangiz

تکیه به شونه هام نکن

من از تو افتاده ترم

ما که به هم نمی رسیم

بسه دیگه  بذار برم

اس ام اس خداحافظی غم انگیزجدید

SMS Khodahafezi Qamangiz

خداحافظ برای تو چه آسان

ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان

اس ام اس خداحافظی غم انگیزجدید

SMS Khodahafezi Qamangiz

اگه می دونسنتی قطره ی بارون هنگام جدا شدن از ابر چه حسی داشت

اگه می دونستی یه بندر هنگام رفتن کشتی ها چقدر تنها میشد

اگه می دونستی درخت کاج هنگام پر کشیدن پرنده ها چقدر غمگین می شد

اگه می دونستی با رفتنت چه آتیشی به جونم کشیدی اینقدر راحت نمی گفتی : خداحافظ

اس ام اس خداحافظی غم انگیزجدید

SMS Khodahafezi Qamangiz

منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار

تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار

اس ام اس خداحافظی غم انگیزجدید

SMS Khodahafezi Qamangiz

تو رفتی شاخه عشقم شکسته

به چشمم شبنم حسرت نشسته

نگاهی هم نکردی وقت رفتن

نگاهی که سراسر اشک بسته

اس ام اس خداحافظی غم انگیزجدید

SMS Khodahafezi Qamangiz

گفتی خداحافظ ! گفتم نمی خواهی مرا ؟

باشد نخواه ! اما ای کاش می گفتی چرا ؟

اس ام اس خداحافظی غم انگیزجدید

SMS Khodahafezi Qamangiz

خدانگهدار عزیزم اما نمیشه باورم

توی چشام نگاه نکنی این لحظه های آخرم

آخه چطور دلم بیاد چشاتو گریون ببینم ؟

اس ام اس خداحافظی غم انگیزجدید

SMS Khodahafezi Qamangiz

می روم شاید کمی حال شما بهتر شود

می گذارم با خیالت روزگارم سر شود

اس ام اس خداحافظی غم انگیزجدید

SMS Khodahafezi Qamangiz

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد