جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

بچه های شیطون و خراب کار , عکس دختر بچه شیطون

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

مورد داشتیم یه کلیپس سرشو از پنجره اتوبوس بیرون آورده

کلا مرکز ثقل رو تغییر داده اتوبوس چپ کرده !

  •

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

مورد داشتیم پسره با باباش رفته بیرون

پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن ؟

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

روم به دیوار ولی مورد داشتیم

پسره به خاطر فوت اقوامش تا ۴۰روز به ابروهاش دست نزده

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

مورد داشتیم پسره رفته خرید

دست رو هرچی گذاشته فروشنده گفته جنسش خیلی عالیه

خودم از همین جنس برای خواهرم برداشتم خیلی هم راضیه !

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

مورد داشتیم دختره

پشت کوله پشتیِ دانشگاش نوشته بوده :

عاقبت شوهر نکردن !

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

مورد داشتیم پسره با خشتکش داشته خیابونارو جارو میزده

شهرداری همونجا با حقوق و مزایای عالی استخدامش کرده !

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

ﻣﻮﺭﺩِ شش تایی ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ

ﺍﻣﯿﺪ ﺑﻪ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺍﺷﺘﻦ

ولی متاسفانه ﺑﻪ ﺁﺳﯿﺎ ﻫﻢ ﻧﺮﺳﯿﺪﻥ !

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده

پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم !

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

مورد داشتیم دختره از رو آگهی همشهری

مخاطب خاص پورشه دار پیدا کرده !

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

مورد داشتیم با کناری ما کنار نمی اومده

میخواست کنار بکشه ولی الان کنار کناریمون پارک دوبل زده

تازه ریختن رو هم واسه تخریب ما !

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

مورد داشتیم دخترِ از بی خواستگاری رفته جلوی کوه داد زده : با من ازدواج میکنی ؟

از کوه انعکاس صدا اومده : با من ازدواج میکنی ؟

دختره هم جواب مثبت داده ، الانم خوش و خرم با ۲تا بچه دارن زندگی میکنن !

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

مورد داشتیم

بعد خونه تکونی یه فرش اضافه اومده !

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

مورد داشتیم که میخواسته با شاهزاده سوار بر اسب سفید ازدواج کنه

هول شده با اسب سفید شاهزاده ازدواج کرده !

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

مورد داشتیم هیچ موردی نداشته که بهش گیر بدیم !

اس ام اس مورد داشتیم خنده دار خرداد94

SMS Khandedar

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد