جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حسرت داشتن

اس ام اس حسرت داشتن


نقاشی فانتزی عاشقانه


اس ام اس حسرت

sms hasrat

میمِ مالکیتِ آخرِ اسمم

خاک خورده

و هیچکس نبود

که محضِ دلخوشی

یک بار

بگوید

تا تمامِ این قندهایِ تلنبار شده در دلم

آب شود

می ترسم همین روزها

مرضِ قند بگیرم

  

اس ام اس حسرت

sms hasrat

در قبرم هستم…

خوابیده ام به پهلوی راست،

گوش چسبانده ام به خاک،

منتظر شنیدن گام هایت…

فاتحه بهانه است…

فقط بیا…

اس ام اس حسرت

sms hasrat

آرام بــاش دلــم

او بــــی تو آرام استــــ!

اس ام اس حسرت

sms hasrat

خوابــــهایم بوی تن تـــو را می دهـــد

نکنـــد آن دور تــر هــا نیمــه شب

در آغوشم می گیـــری !

اس ام اس حسرت

sms hasrat

خواستن همیشه توانستن نیست …

گاهی فقط داغ بزرگیست

که تا ابد در سینه ات می ماند …

اس ام اس حسرت

sms hasrat

به کسی که دلش تنگ نمیشه نگید :

دلم برات تنگه

پاسخ همیشه یا لبخند است

یا

تو لطف داری

اس ام اس حسرت

sms hasrat

گاهی

هوس میکنم

در آغوشت حل شوم !

باهمه سردیت

هنوز

برایم گرمترین حس دنیایی …!

اس ام اس حسرت

sms hasrat

سخت افسوس می خورم

برای تمام روزهایی

که بی تو ..

گذشتند

و

تمام شب هایی

که با تو ..

نمی گذرند!

می بینی دلبندم؟

هنوز رویایت تمام زندگی من است!

اس ام اس حسرت

sms hasrat

کـاش مـیـدانـسـتـم

کـیـسـتــــ آن کـه بـرایَـتـــ

دسـتـــ قـلـابـــ مـیـگـیـرد تـا هـر شـبـــ

خـوابـــ از چـشـم هـایَـم بـربـایـی

دیـواری کـوتـاهـتَــر از

خـوابـهــای مَـن نـیـافـتـی . . . ؟!

اس ام اس حسرت

sms hasrat

گاهی دلم میخواهد از خیالــــم

تو را بیرون بکشم

و سراپایت را غـــرق بــوســـه کنــــم . . .

اس ام اس حسرت

sms hasrat

دنیا تمام شود چه باک ؟

دنیای من تویی

که پیش از اینها تمامم شدی !

اس ام اس حسرت

sms hasrat

هر دومون جا موندیم . . .

اون در دل من . . .

من از دل اون . . .

اس ام اس حسرت

sms hasrat

هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست…

هی…؟

معشوقه ی من…

سلامتی…؟

اس ام اس حسرت

sms hasrat

خوش به حال عروسک آویزان به آینه ماشین

کل پستی و بلندی زندگیش

را فقط میرقصد !

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد