جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید


اس ام اس عاشقانه جدید


گالری عکس عاشقانه جدید,عکس های کارتونی عاشقانه فانتزی,akshaye asheghane,زیباترین عکس های عاشقانه,جدیدترین عکس های عاشقانه و رمانتیک


اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

بچـــــــــــه کـــــــــــه باشــی ،

از نقـــــــاشیــــــاتــــــــــم مـــــــی تـــــــونـن

به روحیـــاتــــــــــ و درونیــــاتتـــــــــ

پــــــــــــی ببــــــــــــرن

بـــــــــــــــزرگـــــ کـــــــــــه مـــــــی شـــــــــــی ،

حتـــــــــــــــی از حرفــــــــاتـــــــــــم

نمــــــــی فهمــــنــــــــــــ

تـــــــــوی دلــتــــــــــ چه خبــــــــــــــــره …

  

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

هنوز پشت پنجره‌ام

در پیاده‌ رو

هرکه می‌پیچد توی کوچه

تویی

فقط به خانه‌ام نمی‌آیی

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

میشه یکی بیاد عاشق من بشه ؟

بعد ولم کنه!!!!

چندتا پست غمگین دارم خعلی باکلاسه!!!

مونده رو دستم!!!

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

ما

به هم نمی رسیم

امّا

بهترین غریبه ات می مانم

که تو را

همیشه دوست خواهد داشت . . .

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

تنهایی یعنی سیر ترشی ات را بخور

بوسه ای در کار نیست!!!!!!

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !

خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

یِڪی اَز بَدتــــرین لَحظِــــه هـای زِندگیـــــم

لَحظِــــه ایه ڪه…

خـــــودَم حــــالَم بَـــده

وَلـــی دارَم یِڪی دیگه رو دِلــــداری میدَم …

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

کاش کارگردان زندگی بیاد بگه:

کات!

بچه ها خسته نباشین پلان بدبختی عالی بود!

حالا بریم سر پلان خوشبختی…

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

اگر سراب دیدید
تظاهر کنید که ازش اب میخورید و سیراب رد شوید
نذارید به دورغش افتخار کنه

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

عشق نیرومندترین سپاه است
زیرا در یک لحظه بر قلب و مغز و جسم
حمله می کند

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

انقدر بدم میاد ازاین مردای بیفکری که جیبشون
پرازوسایل صداداره‏!‏‏!‏
خوب شاید ماخواستیم
بی سروصدا پول ور داریم‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

شازده کوچولو پرسید:

غم انگیزتر از اینکه بیای و کسی خوشحال نشه چیه؟!

روباه گفت : بری و کسی متوجه نشه

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت

ولی . . .

آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !

تو به خاطر اینکه بفهمی منم . . .

و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی . . .!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد