جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید عاشقانه


اس ام اس جدید عاشقانه


زیباترین منظره های عاشقانه


اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

ای کسانی کـــه همش میرید ســراغِ یخچال

بعضی وقتا درِ فریزر رو هــم باز کنید شاید بستنی ای آنجا خفته باشد !

  

اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

امان از خنده ای که وسطش

بغض کنی . . .

اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

بار الاها !

ما تو ساعات اوج مصرفیم

یکم کمتر فشار بیار…!

اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

به سلامتی نسلی که میدونست پلنگ صورتی،صورتیه

اما خاکستری تماشاش میکرد!

اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

دنیا دنیای ریاضیست…

وقتی عشق را تقسیم کردند

ما فقط شدیم خارج قسمت…

اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

وقتی نیازت دارن بالا میبرنت

اما

وقتی نیازشون برطرف شد،بالا میارنت…

به همین راحتی!!!!!!!!!!

اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

تحریم جدید آمریکا :

هیچ کشوری حق نداره به ایران توپ والیبال بفروشه

اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

عاشق را که بر عکس کنی می شود “ قشاع ”

دهخدا را می شناسی ؟

لغت نامه اش را که باز کردم نوشته بود :

قشاع : دردی که ادم را از درمان مایوس میکند .

اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

به یک “کبری”

جهتِ انجام پاره ای از تصمیمات نیازمندم ..!

اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

به کنار من اگر می آیید

نرم و آهسته بخوره تو سرتون …!

همون بیاین خودش کلیه

اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

یکی از کارهایی که به من اعتماد به نفس میده اینه که

پسووردم رو بســـــیار سریع وارد کنم

و درست باشـــه

اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

از نظر انسان ها سگ ها حیواناتی مفید و با وفا هستند

اما از نظر گرگ ها

سگ ها گرگ هایی هستند که تن به بردگی داده اند

تا در آسایش و رفاه زندگی کنند

اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

فردا برای دلجویی دیر است

امروز زخم نزن …

اس ام اس جدید عاشقانه

sms jadid

آدم ها را بدون اینکه به وجودشان نیاز داشته باشی دوست بدار

کاری که خدا با تو می کند . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد