جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار جدید


اس ام اس خنده دار جدید


دانلود عکس های کارتونی خنده دار,گالری عکس های بامزه و خنده دار,akshay khandedar,خنده دار ترین عکس های کارتونی,عکس های کارتونی 2015


اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺩﺍﻍ ﯾﮏ ﻋﺰﯾﺰ ﻧﯿﺴﺖ

ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﯾﮏ ﺭﻓﯿﻖ

ﻧﯿﺴﺖ

ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﯾﮏ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ

ﻧﯿﺴت….

ﺳﻮﺧﺘﻦ ﮔﺎﻫﯽ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﺁﺑﯽ

ﺷﯿﺮ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺍست !

نامردا رنگها رو جابجا بستن

سوختم 

  

اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

از تشیع جنازه پدر بزرگم برمیگشتیم

عمه ام داشت خودشو از شدت ناراحتی میکشت.

یکی از اقوام گفت عزیزم چقدر مدل موهات قشنگه!

یهو عمه صاف نشست گفت: تازه الان بهم ریختس!

اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

دوست دارم دکتر زنان زایمان شم

.

.

.

.

.

.

وقتی از اتاق عمل بیام بیرون سرم رو بندازم

پایین بگم متاسفم بچه ناقص به دنیا اومده!…

بعد در حالی که همه از ترس خشکشون زده

پدر بچه از من بپرسه:

بچه چه مشکلی داره؟؟

منم بگم: پسره!!! 

اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

آمریکایی ها به احترام والیبالیست های ایرانی

تا قبل از اذان آب نخوردن….

بچه ها بیایید ما هم به احترام اونا فردا رو روزه نگیریم 

اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

تو ژاپن از هرچیزی برق تولید میکنن…

.

.

.

.

تو ایران سوسیس کالباس 

اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

جدیدا از کنار بعضی ماشینا که تو کوچه پارک شدن

رد میشی…

یه “یا اللهی” چیزی باید بگی 

اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

باکتری چیست؟
،
،
،
،

موجودی که با قوری نبوده است!!!

وجدانا اینو بگی شنیدم با زنجیر چرخ دارت میزنم…!!!

اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

چگونه دختــــــــــرارو بشناسیم

.

.

.

.

الکی مثلا من گـــل شناسـم! :)

.

.

خــدایا با این پــست فقـط یه مـــخ بـزنم بســه  

اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

زندگی به من آموخت که :

تنها چیزی که با گذشت زمان درست می شه

.
.
.
.

سیرترشیه !

.
.
.
.
.

بقیه چیزا همون وقت با پول درست می شه.

اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

مورد داشتیم دختره واس این که بره تو برنامه ماه عسل

دوست پسرشو مجبور کرده از برج میلاد خودشو بندازه
.
.
.
.

متاسفانه دوست پسرش تیلیت شده 

اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

این روزا با این قیمت میوه ها

تنها ویتامینی که می تونیم بگیریم

ویتامین دیه 

اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

وایییییی

منو نریزید تو غذا !!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

الکی مثلا گوله نمک گروهم 

اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

مـــــاه رمضــــــــــــــان

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

فرصتی برای آشتی دوباره با مسواک :)

اس ام اس خنده دار جدید

sms khandeh dar

من ﺍﮔﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺗﺎ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻟﮕﯽ میذﺍﺭﻣﺶ ﭘﺮﻭﺭﺷﮕﺎﻩ.

ﺑﻌﺪﺷﻢ میذﺍﺭﻣﺶ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯﯼ.

ﺑﻌﺪﺷﻢ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ میذﺍﺭﻣﺶ ﺧﻮﺍﺑﮕﺎﻩ.

ﻫﻤﻮﻧﺠﺎﻡ ﯾﮑﯿﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ ﺑﺮﻩ ﺳﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ 

حوصله داریا…!!!!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد