جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شب بخیر عاشقانه


اس ام اس شب بخیر عاشقانه


گالری عکس های دخترانه,aks dokhtarone,عکس های عاشقانه و غمگین دخترانه,عکس های دخترانه ی غمگین,عکس های فانتزی دخترانه,عکس های کارتونی دخترانه


اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

ایکاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم

و تو اسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد

شبت به خیر عزیزم

  

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

باز هم شب شدو و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم

امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند

اما تو چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار….

شب به خیر

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

باز صدا می زنم تو را ….

امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی

بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده

تو رو به من هدیه داده

شب به خیر نازدانه گلم

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

تو بخواب نازنینم ….

به جان تمام دلواپسی هایم قسم،

که لحظه ای دیده بر هم ننهم

و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم

قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود ،

تو بخواب نازنینم ….

شب به خیر

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

خوابی؟

دلم می خواد آروم خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی

دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم

دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم

خوب بخوابی گلم

خوابای رنگی ببینی

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم

چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم

کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم

حافظ خواب تو میشیم منو خدای خوب دل

چشمهاتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم

بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من

عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

لالایی کن بخواب قشنگترین یار

منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم

الهی بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن شبت به خیر عزیزم

تمام عشقمو به پات میریزم

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

VvVVVvvvV…..

اینها پرنده هایی هستن

که از طرف من اومدن

بوست کنن و بگن شبت بخیر…..

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات

بوسه دوستت دارم

رو میگیرم از گونه هات

شب به خیر احساس من

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

شب برات اس ام اس زدم که بگم:

دنیام تاریکه مثل شب

تنهام مثل ماه

کوچیکم مثل ستاره

اما دوستت دارم

اندازه آسمونی که اندازه نداره…

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

شب بخیر ای آخرین امید من

نذار تاریکی تو قلبت بنشینه

چشاتو بروی شهر شب ببند

تا چشای کوچیکت خواب ببینه

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی

ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !

شبت به خیر

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

sms shab bekhyr

خوش آمدی مسافر سرزمین “رویاهای شیرین”

خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشید

تا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شد

تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم

(خلبان خطوط هوایی “رویا”) !

شب خوش . .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد