جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دپرس بودن


اس ام اس دپرس بودن


عکس گل رز زیبا


اس ام اس دپرس بودن

sms depres

دلم میخواهد کسی باشد

خوب باشد

مهربان باشد

بس باشد

و همه ی این بودن هایش

فقط برای من باشد

فقط برای من !

   

اس ام اس دپرس بودن

sms depres

دیدن عکست تمام سهم من است

از “تو ”

آن را هم جیره بندی کرده ام

تا مبادا

توقعش زیاد شود!

دل است دیگر . . .

ممکن است فردا خودت را از من بخواهد!

اس ام اس دپرس بودن

sms depres

این رابطه به تعادل نخواهد رسید

چون

تو را

کم دارد

من را

زیاد

اس ام اس دپرس بودن

sms depres

آنلاین که می شوی

انگشتانم بـه لکنت می افتند . . . !

اس ام اس دپرس بودن

sms depres

تـــــــو صـــــادقانـــه دروغ بـــگــو

مـــن عــــاشقانـــه کـــاری خواهم کــرد

“مـــــاه” همیشــه پشــت ابــر بمــاند !

اس ام اس دپرس بودن

sms depres

” منـی ” کـه کنـارش

” تـو ” نباشـی

” تـومـنی ” نـمـی ارزد …!

اس ام اس دپرس بودن

sms depres

هـمه روی ِ مـــغـزم راه مـــی رونــد !

تـــــوی ِ لـــعنــتـی ،

روی ِ قـلــبــم !

اس ام اس دپرس بودن

sms depres

ایــن کــه در آن جـــا خــوش کـــرده ای ،

دل اســت ..

نــه شـــهـر ِ بـــــازی !

تـــــاب ِ بـــــازی نـــــدارد !

اس ام اس دپرس بودن

sms depres

گــــاهــی ،

نــگـاهــی ســگ مــی شـــود !

مــی گــــیـرد ،

پــــاچــــه ی دلـــت را !

اس ام اس دپرس بودن

sms depres

تمـــام ِ خط خطی هــایِ من ،

شعر می شـــدنـد !

وقتـی ..

ایـن کلــماتِ وحشی ..

رام ِ تـــــــــو بــــــــود

اس ام اس دپرس بودن

sms depres

هــر چــه تَبـــَـر زدی مــــرا..

زخـــــم نـــشد !

جــــوانـــه شـــد !

اس ام اس دپرس بودن

sms depres

سیــنـه ام آییـــنـه اســت !

بــــا غـــــباری از غــم !

تـــــو امّـــا ..

بــه لبــــخــندی ..

از ایــن آییـــنــه ..

بــِــــزُدای غـُـــــبــار …!

اس ام اس دپرس بودن

sms depres

چه دنیای ساکتی …

دیگر صدای تپش قلبها

غوغا نمیکند …

بی گمان همه شکسته اند …

اس ام اس دپرس بودن

sms depres

دلم که برایت تنگ میشود…

رو میکنم به کاکتوس کنار تاقچه…

کاکتوس به نظرم شکل توست…

بامزه و وحشتناک

با همان تیغ ها کمی احساساتم را می خراشد…

ولی من میخندم…

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد