جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

شعر پاییز سیاوش کسرایی همراه عکس پاییز با کیفیت بالا

شعر پاییز سیاوش کسرایی همراه عکس پاییز با کیفیت بالا

شعر پاییز سیاوش کسرایی همراه عکس پاییز با کیفیت بالا

مهستان » عکس زیبا و شعر در مورد فصل پاییز , را در ادامه مطلب میتوانید مشاهده نمایید .  ادامه مطلب ...

متن های کوتاه و عکس نوشته غمگین عاشقانه

متن های کوتاه و عکس نوشته غمگین عاشقانه

متن های کوتاه و عکس نوشته غمگین عاشقانه

مهستان » متن های احساسی و عکس های غمگین عاشقانه , را در ادامه مشاهده نمایید .

خیلی کوچک نیستم تنها چند سال از من بزرگ ترند , غمهایم …

عکس های فانتزی عاشقانه,عکس عاشقانه 2016

شهرزاد من! قصه بس است،

این پادشاه سالهاست که خوابیده …

عکس های فانتزی عاشقانه,عکس عاشقانه 2016

کور بودم کاش، تا تو نزدیک می آمدی و دستم را میگرفتی!

نه مثل حالا که چشم، تنها جای خالیات را میبیند .

عکس های فانتزی عاشقانه,عکس عاشقانه 2016

تا روزی که بود، دست هایش بوی گل سرخ می داد !

از روزی که رفت گل های سرخ بوی دست های او را می دهند . . .

عکس های فانتزی عاشقانه,عکس عاشقانه 2016

او مرا به هیچی فروخت ..

و من هنوز بر سر آنم که یک تار مویش را به عالمی نفروشم!

عکس های فانتزی عاشقانه,عکس عاشقانه 2016

من برای دوست داشتنت مدت هاست آماده ام

اما امان از تو! امان از زن ها که همیشه دیر حاضر می شوید …

عکس های فانتزی عاشقانه,عکس عاشقانه 2016

کاش همسایه ی تو بودم از پشت پنجره هر روز، آمدن ت را می دیدم …

عکس های فانتزی عاشقانه,عکس عاشقانه 2016

متن های کوتاه و عکس نوشته غمگین عاشقانه

عکس های ناب جاستین بیبر 2016

عکس های ناب جاستین بیبر 2016

عکس های ناب جاستین بیبر 2016

مهستان » عکس های جدید و بیوگرافی جاستین بیبر , را در ادامه مطلب مشاهده نمایید .  ادامه مطلب ...