جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

بیو گرافی حامد کمیلی

ناب ترین عکس ها و بیو گرافی حامد کمیلی

ناب ترین عکس ها و بیو گرافی حامد کمیلی

مهستان » عکس های زیبا همراه با زندگینامه حامد کمیلی , را در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

عکس های جدید حامد کمیلی

عکس های جدید حامد کمیلی

عکس های جدید حامد کمیلی

عکس های جدید حامد کمیلی

بیوگرافی حامد کمیلی » حامد کمیلی متولد 14 تیر ماه سال 1361 در اصفهان . دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و کاردانی کامپیوتر . دارای 10 سال فعالیت تئاتر در پرونده

هنری خودش . فصل مورد علاقه : پاییز . چون به گفته ی خودش در پاییز غمی وجود دارد که در عین شادی نهفته هم دارد . دارای شش سال سابقه آشنایی با ساز پیانو . کارهای

مورد علاقه در اوقات فراغت : خواندن فیلنامه / تماشای فیلم / نوازندگی پیانو و همراهی با خانواده . اهل مطالعه است وبه آینده اش امیدوار . اطرافیانش از او به عنوان انسانی پاک

ساده و صمیمی یاد می کنند . در زمینه ی روانشناسی مطالعات زیادی دارد . بسکتبال هم بازی می کند . از خواننده ها به شهرام ناظری علاقه مند است از بازیگران خارجی آل پاچینو

و شون پن و از بازیگران ایرانی علی نصیریان و پرویز پرستویی و رضا کیانیان را دوست دارد . او می گوید : برای انتخاب نقش اولین چیزی که برایم مهم است ارتباط اولیه خودم با نقش

است . ولی نقش هایی که خیلی خاص باشند و بتوان به شکلی ویژه به آنها نگاه کرد و نقشهایی که حرفی برای گفتن داشته باشند برایم خیلی با ارزشند . دوست دارم در هر

نقشی که ایفا می کنم همیشه حرفی برای گفتن داشته باشم .

ناب ترین عکس ها و بیو گرافی حامد کمیلی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد