جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن همراه عکس عاشقانه 2016 + شعر همراه عکس عاشقانه 1394

متن همراه عکس عاشقانه + شعر همراه عکس عاشقانه

متن همراه عکس عاشقانه + شعر همراه عکس عاشقانه

مهستان » جدیدترین عکس های عاشقانه همراه با جملات زیبا , را در ادامه مشاهده نمایید .  

جملات با عکس عاشقانه,گالری عکس عاشقانه

دوبیتی عاشقانه ترکی »

قاشلارین اوخدی سنین عاشقین چوخدی سنین

من سنی چوخ سئویرم خبرین یوخدی سنین

جملات با عکس عاشقانه,گالری عکس عاشقانه

دوبیتی عاشقانه ترکی »

دریادا گمیم قالدی اکمدیم زمیم قالدی

آرزون جانیندا قالسون نجه کی منیم قالدی

جملات با عکس عاشقانه,گالری عکس عاشقانه

دوبیتی عاشقانه ترکی »

سو ایچیرم چاناخدان بال سوزولر دوداخدان

اوزوم گله بیلمسم سلامیم وار اوزاخدان

جملات با عکس عاشقانه,گالری عکس عاشقانه

دوبیتی عاشقانه ترکی »

بی عطر سنبل اولماز بی نغمه بلبل اولماز

دنیا بوتون گل اچسا سنین کیمی گل اولماز

جملات با عکس عاشقانه,گالری عکس عاشقانه

دوبیتی عاشقانه ترکی »

ای گول سنی دنیایه مقابل توتارام

دنیا منیم اولسا ، سنه خاطر ساتارام

جملات با عکس عاشقانه,گالری عکس عاشقانه

دوبیتی عاشقانه ترکی »

قیزیل گولم در منی مخمل اوسته سر منی

الله اوزی شاهدی چوخ ایسترم من سنی

جملات با عکس عاشقانه,گالری عکس عاشقانه

متن همراه عکس عاشقانه + شعر همراه عکس عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد