جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مرجع جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

مرجع جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

مگر میشود بدون دلیل هم گریه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیر دوستان بدون دلیل نمیشود گریه کرد گریه کردن و خندیدن بدون دلیل امکان پذیر نیست!!فقط برخی افراد هسنتد که به دلیل های جسمانی و فیزیکی بدن انها میتوانند ناخوداگاه اشک خود را سرازیر و ژست گریه به خود بگیرند.

  

طبق امار98/2درصد افراد فقط بوسیله ی احساسات خود میتوانند گریه کنند.بگذریم.حالا چجوری حس گریه کردن بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرجع جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

دوستان برای ابتدا در یک اتاق تنها بنشینید...اصلا نباید سروصدایی باشد...حال که در اتاقی ارام نشستید باید اول یک تصور ناگوار و غم انگیز را در ذهن خود پرورش دهید.مثلا چه تصوری میتواند به راتی حس گریه کردن ادم را برانگیزد؟؟؟؟

عکس های لو رفته بازیگران

خیلی معذرت میخوام دوستان ایشالاه که برای هیچ اتفاق نیفته:چشم های خود را بسته...با خود تصور کنید امروز مادرتان (یا پدر یا خواهر و یا...)وتوانسته اید با او در سر قبرش خلوت کنید.در این هنگام باید سه سوال از خود بپرسید ؟؟؟

مرجع جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

1-این جا کجاست؟؟؟(سر خاک مادرم.تنها کسی که داشتم تو این دنیا ..2-برای چه من اینجا هستم؟؟؟؟برای اینکه با او خلوت کنم..3-چکار باید بکنم؟؟؟باید گریه کنم.گریه....تصور کنید...تصور کنید..تصوری نزدیک به واقعیت...

احساس گناه بکنید که چرا با او بدرفتاری کرده اید...حال سعی کنید بغز را در گلوی خویش احساس کنید و ان را در گلوی خود جمع کنید...با خود به حس و افکار خود پر و بال بدهید تا باورتان شود که....

مرجع جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

اگر بغز در گلویتان جمع شده سعی کنید ان را تخلیه و فریاد بزنید و گریه کنید ویا به ارامی اشک بریزید و اگر بغز نکردید باز سعی بکنید به اتفاقات ناگوار قبلا و اتفاقات ناگواری که قرار است رخ بدهد فکر کنید.دوستان گلم این رو چندین بار امتحان کنید و سعی کنید حتما به نتیجه میرسید...

عکس ستاره ها بدون آرایش+عکس کارداشیان

ممکن است با یکبار امتحان نتوانید گریه کنید ولی ناامید نشوید..تلاش کنید...این از گریه کردن حتما نظراتتونوبگید و اگر نتیجه گرفتید و یا اگر نگرفتید خبرم کنید تا کمکتون کنم...

مرجع جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد