جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

داستان کوتاه عاشقانه انگلیسی با ترجمه

داستان کوتاه عاشقانه انگلیسی با ترجمه

Love Roses Wallpaper Valentines Day Holidays  

یک دختر یک پسر پرسید که آیا او زیبا بود، او گفت: "نه".


او از او خواست اگر او می خواست تا با او برای همیشه، او گفت: "نه". سپس او از او خواست اگر او گریه اگر او دور، او گفت "نه". او به اندازه کافی شنیده بود. او نیاز به ترک.اس ام اس عاشقانه جدید

به عنوان او دور او برداشت بازوی او و به او گفت به ماندن بگیرید. او گفت: "شما زیبا نیست، تو زیبایی. من مایل به همیشه با تو باشم، من نیاز به همیشه با تو باشم. و من نمی گریه اگر شما دور، من می میرند."


داستان کوتاه عاشقانه انگلیسی با ترجمه

A girl asked a boy if she was pretty, he said "No". She asked him if he wanted to be with her forever, he said "No". Then she asked him if he would cry if she walked away, he said "No". She had heard enough; she needed to leave.

As she walked away he grabbed her arm and told her to stay. He said "You're not pretty, you're beautiful. I don`t want to be with you forever, I need to be with you forever. And I wouldn't cry if you walked away, I would die

داستان کوتاه عاشقانه انگلیسی با ترجمه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد