جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مجموعه اس ام اس های عاشقانه جدید زمستان ۹۴

مجموعه اس ام اس های عاشقانه جدید زمستان ۹۴

مجموعه اس ام اس های عاشقانه جدید زمستان 94

پالاما>>>اس ام اس>>اس ام اس عاشقانه>سری جدید جملات احساسی و اس ام اس های عاشقانه  

دیوانه نیستم !
فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم

اس ام اس عاشقانه روزاس ام اس عاشقانه ۹۴

چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری . . .

اس ام اس عاشقانه روز-اس ام اس عاشقانه ۹۴

برای پیش تو بودن “بلیط” لازم نیست
مرور قصه ی دل کافی ست . . .

اس ام اس عاشقانه روز-اس ام اس عاشقانه ۹۴

درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است ؛ دل من همینجا یخ میزند !
چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من . . .

اس ام اس عاشقانه روز-اس ام اس عاشقانه ۹۴

خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید  !

اس ام اس عاشقانه روز-اس ام اس عاشقانه ۹۴

خدایا این “قسمت” رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشه ، میگن “نیست” ؟

اس ام اس عاشقانه روز-اس ام اس عاشقانه ۹۴

نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم / ولی من هر کجا باشم ، خیالت را به سر دارم .

اس ام اس عاشقانه روز-اس ام اس عاشقانه ۹۴

از لحظه ای که چشم باز میکنم
کار شروع میشود
نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن
قلب … چشم … گوش …
مبادا ذره ای
از عاشق تو بودن منحرف شده باشند . . . !

اس ام اس عاشقانه روز-اس ام اس عاشقانه ۹۴

همه دردم این بود
عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !

اس ام اس عاشقانه روز-اس ام اس عاشقانه ۹۴

سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !

اس ام اس عاشقانه روز-اس ام اس عاشقانه ۹۴

نزدیکی در فاصله نیست ، در اندیشه است و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی . . .

اس ام اس عاشقانه روز-اس ام اس عاشقانه ۹۴

یوسف و زلیخا را بی خیال !
من
در آغوش  همین پیراهن  یادگاری
هزار سال جوان تر میشوم . . . !

اس ام اس عاشقانه روز-اس ام اس عاشقانه ۹۴

پنداشتی که چون ز تو بگسستم /  دیگر مرا خیال تو در سر نیست
اما چه گویمت که جز این آتش /  بر جان من شراره ی دیگر نیست . . .

اس ام اس عاشقانه روز-اس ام اس عاشقانه ۹۴

برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی
ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی . . .

مجموعه اس ام اس های عاشقانه جدید زمستان ۹۴

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد