جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

ناب ترین اس ام اس های دلتنگی عاشقانه جدید

ناب ترین اس ام اس های دلتنگی عاشقانه جدید

ناب ترین اس ام اس های دلتنگی عاشقانه جدید

پالاما>>>اس ام اس>>اس ام اس دلتنگی>سری جدید متن های رمانتیک و دلتنگی  

کاش هر روز جمعه بود و
دلتنگیهایم را
گردن غروبش مى انداختم

اس ام اس دلتنگی SMS DELTANGI

دیگر در دفتر خاطراتم چیزی نخواهم نوشت!!
حتی از دلتنگی ها…
توکه نیستی یادآوری روزهای تلخ تمام تنم را میلرزاند..
کاش بودی!!!!!!!

اس ام اس دلتنگی SMS DELTANGI

خدایا به کدامین دلشکسته خندیدم که چنین دلشکسته ام …؟؟!!

اس ام اس دلتنگی SMS DELTANGI

موی سپیدو توی آینه دیدم / آهی بلند از ته دل کشیدم ….

اس ام اس دلتنگی SMS DELTANGI

به گمانم یادت پنجره ی احساسم را میکوبدچرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست…

اس ام اس دلتنگی SMS DELTANGI

وقتی یه آدم میگه
هیچکس منو دوست نداره ،
منظورش از هیچکس
یک نفر بیشتر نیست . . .
همون یه نفری که واسه اون همـــه کسه ….

اس ام اس دلتنگی SMS DELTANGI

صبر کردن دردناک است و فراموش کردن دردناک تر اما از این دو دردناک تر این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش…؟

اس ام اس دلتنگی SMS DELTANGI

نبودنت هستیمو نابود میکرد
ولی حالا بودنت . . .
میشه نباشی ؟ ؟ ؟

اس ام اس دلتنگی SMS DELTANGI

از یه جایی به بعد دیگه حس عاشق شدنم نداری چون یا نمیخوای یا نمیذارن … !

اس ام اس دلتنگی SMS DELTANGI

بی وفایی کن،وفایت میکنند
باوفا باشی،خیانت میکنند
مهربانی گرچه آیین خوشیست
مهربان باشی،رهایت میکنند….

اس ام اس دلتنگی SMS DELTANGI

یه نفر میاد که من منتظر دیدنشم
یه نفر میاد که من تشنه ی بوییدنشم…
میاد؟؟؟؟؟؟

ناب ترین اس ام اس های دلتنگی عاشقانه جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد