جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

سری جدید جوک های لاین و تلگرام ۹۴

سری جدید جوک های لاین و تلگرام ۹۴

سری جدید جوک های لاین و تلگرام 94

پالاما>>>اس ام اس>>اس ام اس خنده دار>سری جدید جوک ها و متن های خنده دار ۲۰۱۶

  

من یه بار تو جاده مشهد به طبس یه گوشه دور افتاده که پرنده پر نمیزد،

حدود ۱۳۰۰ کیلومتر دور از خونه یه سیگار روشن کردم رفیق صمیمی بابام از رو به رو اومد.

اس ام اس خنده دار —- Funny SMS

دخترای دانشگاه اونقدیکه رقابـــــــت میکنن قبل از همه شوهر کنن
اگه تو درس خوندن رقابت میکردن الان ما دنیا رو تحــــــــریم کرده بودیم یه آب هم روش!!!!!

اس ام اس خنده دار —- Funny SMS

جاتووون خالی عروسی یکی از بستگان ﺗﻮ ﺑﺎﻍ ﺑﻮﺩ…
یه دفعهﺑﺎﺭﻭﻥ اومد ﻫﻤﻪ ﺁﺭﺍﯾﺸﺎ ﭘﺎﮎ شد…!!!
.
.
.
.
.
.
.
عروسی ﺗﺒﺪﯾﻞ شد ﺑﻪ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ
مردا در میرفتن؛ زنها هم مسه زامبی دنبالشون…

اس ام اس خنده دار —- Funny SMS

اگه دیدین امروز یه کیف داره واسه خودش گوشه پیاده رو حرکت میکنه، تعجب نکنین. اینا کلاس اولی اند!

اس ام اس خنده دار —- Funny SMS

یه روز رفتم داخل آیدیم تو کلش اف کلنز بعد دیدم پسر عموم بهم اتک داده ب

عد هفت تا ده صبح سیاه و کبودش کردم تا اون باشه به من اتک نده

اس ام اس خنده دار —- Funny SMS

منو داداشم سرمـــــا نمیخوریم اصلا !!

مامانم میگه برای اینکه وقتی بچــــــه بودین ، از حمام که می اومدین
میذاشتمتون جلو پنکه خشـــک بشین حالا بدنتون مقاوم شده !

اس ام اس خنده دار —- Funny SMS

ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻭ ﺯﻥ ﻧﺰﺩ ﻋﻼﻣﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺁﻣﺪﻧﺪ ﻭ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺍﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﯾﮏ ﺑﭽﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ.
ﻋﻼﻣﻪ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﺑﭽﻪ ﺭﺍ ﻭﺳﻂ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﻭ ﻫﺮ ﺯﻥ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﺩﺳﺖ ﺁﻥ ﮐﻮﺩﮎ ﺭﺍ ﺑﮑﺸﺪ.
ﺁﻥ ﺩﻭ ﺯﻥ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﮐﻮﺩﮎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﻓﯿﻦ ﮐﺸﯿﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﮐﻮﺩﮎ ﺍﺯ ﻭﺳﻂ ﻧﺼﻒ ﺷﺪ.
ﻋﻼﻣﻪ ﮐﻤﯽ ﺟﺎ ﺧﻮﺭﺩﻧﺪ ﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﻗﺎﻋﺪﺗﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻣﯽﺷﺪ.

اس ام اس خنده دار —- Funny SMS

ابن کم کیست؟؟؟؟
.
.
.
.
برادر کوچکتر ابن زیاد!!!
بگی شنیدم جوری میزنمت به شناسنامه بگی شن و ماسه

اس ام اس خنده دار —- Funny SMS

برای پسر همسایه مون اومدن تحقیقات پیش من
من هم گفتم هر وقت دیدمش رفتار خوبـــــی با دوست دختراش داشته
ایشالا به پای هم پیـــــرشن خخخخخخخ

سری جدید جوک های لاین و تلگرام ۹۴

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد