جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات و اس ام اس های عاشقانه اسفند ۹۴

جملات و اس ام اس های عاشقانه اسفند ۹۴

جملات و اس ام اس های عاشقانه اسفند 94

پالاما>>>اس ام اس>>اس ام اس عاشقانه>جدیدترین متن ها و اس ام اس های رمانتیک عاشقانه  

میتوان باهم بود بی هراس از همه فاصله ها

میتوان دلخوش کرد به صدای تپش ثانیه ها

ای صمیمی ای خوب باشما هست دلم باوجود همه فاصله ها

اس ام اس های جدید و عاشقانه ۲۰۱۶

خسته در حبس زمینم

ماه من یادم کن ، به نگاهی به پیامی

سخنی شادم کن

اس ام اس های جدید و عاشقانه ۲۰۱۶

وفادارتر از خدا سراغ ندارم

به رسم همین وفاداریست که تورا به او می سپارم!

اس ام اس های جدید و عاشقانه ۲۰۱۶

دوست دارم اشک باشم گوشه چشمت بسوزم

تا که افتادم به پایت خاک پایت را ببوسم

اس ام اس های جدید و عاشقانه ۲۰۱۶

عجب جوش و خروشی بود عشقت

خراب باده نوشی بود عشقت ، بهشتم را سیبی داد برباد

عجب آدم فروشی بود عشقت

اس ام اس های جدید و عاشقانه ۲۰۱۶

نازنینا گر طبیبی بنده بیمار توام

با دلی پر آرزو مشتاق دیدار توام

گر بگویی جای پایت روی چشمان من است

چشمها سهل است ، من با جان خریدار توام

اس ام اس های جدید و عاشقانه ۲۰۱۶

آسمان با وسعتش تقدیم تو

رقص ماهی های دریا مال تو هر چه شادی هرچه عشق و هرچه شور زندگی

امروز و فردا مال تو

اس ام اس های جدید و عاشقانه ۲۰۱۶

محبت را نوشتم نامه کردم ، به یادت من نوشتم ناله کردم

نگو هرگز برایم دوست بودی ، در این دنیا برایم خوب بودی

به گلزار جوانی دانه دانه تورا من دوست دارم عاشقانه

اس ام اس های جدید و عاشقانه ۲۰۱۶

برای من که دلم از سکوت لبریز است

صدای پای تواز دور هم دل انگیز است

جملات و اس ام اس های عاشقانه اسفند ۹۴

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد