جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

سری جدید اس ام اس های خنده دار و با مزه خانوادگی

سری جدید اس ام اس های خنده دار و با مزه خانوادگی

اس ام اس خنده دار جدید

دنیا اگه جاى خوبی بود …………..
دوای سرما خـــوردگی که شلغم نبود
سیب زمینی سرخ کـــرده با سس بود
والا بوخودا …………..!!!!!!!

اس ام اس های خنده دار و بسیار جالب روز

حقیقت اینه کــــه ، اگـــه یــــه روز چشممو باز
کنم و بهم بگن دو سال تو کما ، بودی مى گم :
** فقط پنج دقیقه دیگه ** …..!!
بعدش پتو رو مى کشم رو سرم …….!!!!

اس ام اس های خنده دار و بسیار جالب روز

خوبی زمستون اینه که
.
.
با ها کردن میشه صفحه گوشی رو تمیز کرد
ولی تابستون باید تف تفیش کنی

اس ام اس های خنده دار و بسیار جالب روز

هر وقت دیدی اعصابت خرابه یه دهن آواز بخون,
دو دقیقه نگذشته خنده ات میگیره
چون متوجه میشی صدات از اعصابت خرابتره

اس ام اس های خنده دار و بسیار جالب روز

یه وسیله تو دستشویی هست ، ﺍﺳﻤﺶ ﺩﻣﭙﺎﯾﯿﻪ ﺍﻣﺎ
ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺩﻡ ﭘﺎ ﻧﯿﺴﺖ !!!
.
.
ﺩﻭﺭﺗﺮﯾﻦ ﻧﻘﻄﻪ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﭘﺎﺭﮎ ﺷﺪﻩ
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﻧﻔﺮ ﻗﺒﻠﯽ باﻝ ﺑﺎﻝ ﺯﺩﻩ ﺗﺎ ﺩﻡ ﺩﺭ؟؟؟؟

اس ام اس های خنده دار و بسیار جالب روز

کیا از مسائل فنی لامبورگینی اطلاع دارن؟
چند وقته که وقتی زیاد گاز میدم، پام از پتو میزنه بیرون

اس ام اس های خنده دار و بسیار جالب روز

شبکه چهار راز بقا نشون میداد،یه کرکس نشون داد گوینده گفت شاید چهره ی این جانور بد هیکل و بد قیافه براتون آشنا باشه
بابام گفت آره شبیه پسرمه

اس ام اس های خنده دار و بسیار جالب روز

عزیزان :
کمک کردن یکی ازسنتهای دیرینه ماایرانیها بوده وهست..
میخوام پورشه بخرم!
حساب کردم هرایرانی فقط بیست تومن بریزه توحسابم به حول قوه الهی سربرج پورشه خریدم
اگه خون آریایی تو رگهاته واریز کن.

اس ام اس های خنده دار و بسیار جالب روز

کار ایرانسل به جایی رسیده که دیگه به گوشیم زنگ میزنه !!!!!
.
.
ناقلا فک کنم فهمیده من پیاماشو نخونده حذف میکنم!!! D:

اس ام اس های خنده دار و بسیار جالب روز

ما اگه مار و پله هم بازی کنیم
مامانم یه دستمال میده
میگه پله هارو تمیز کن خیلی کثیف کردین

اس ام اس های خنده دار و بسیار جالب روز

مردی که ازدواج میکنه دفتر زندگیش بسته میشه
دفترچه قسطاش باز میشه‌

اس ام اس های خنده دار و بسیار جالب روز

بابام تلوزیون نگاه میکرد گفتم بابا یخورده پول بده ندارم برگشت ی نگاهی کرد بعد دوباره روشوکرد سمت تلوزیون. فقط میخواست دوتا تیک بخوره Seen بشه

سری جدید اس ام اس های خنده دار و با مزه خانوادگی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد