جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

آشپزی و طرز تهیه کوکو لوبیا سبز تبریزی خوشمزه مجلسی با مرغ و قارچ

روش تهیه کوکوی لوبیا سبز تبریزی :

برای شروع لوبیا سبز را بخوبی میشوییم و پس از خشک نمودن آنها در آبکش , لوبیا سبز ها را در ابعاد تقریبی ۱ cm خرد میکنیم . حالا نوبت به خرد نمودن سیب زمینی و هویج رسیده اما آنها را کوچکتر از لوبیا سبز خرد میکنیم . پس از انجام مراحل بالا لوبیا سبز را با یک لیوان آب و مقداری نمک و زردچوبه(یک قاشق چایخوری) مخلوط میکنیم و به مدت زمان ده دقیقه بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار میدهیم . حرارت نباید در حدی باشد که آب ظرف شما بخار شود و نیاز دوباره به اضافه نمودن آب داشته باشد .

بعد از این کار سیب زمینی ها اضافه میکنیم و دوباره برای پنج دقیقه با حرارت ملایم اجازه میدهیم بر روی اجاق با حرارت ملایم پخته شود . در ظرفی جداگانه ۲ عدد تخم مرغ را بشکنید با یک چنگال آنها را هم بزنید . در حین هم زدن طعم دهنده ها مانند بکینگ پودر ، پیاز داغ ، ادویه مورد نظر ، شیر ، مغز گردو و زعفران را به تخم مرغ اضافه نمایید و به هم زدن مواد برای مخلوط شدن آنها ادامه دهید . در مرحله بعد نوبت به افزودن سبزیجات پخته شده میرسد , همزمان با اصافه نمودن سبزیجات مواد را دوباره هم بزنید .

نکته : هم زدن ما باید نرم باشد بگونه ای که مواد داخل ظرف له نشود . اگر غلظت مایع کوکو لوبیا سبز ما کم باشد میتوانیم با اضافه کردن تخم مرغ غلظت مایع را بالا و پایین کنیم و به حد استاندارد برسانیم .برای اینکه مایع بخوبی طعم دار شود و جا بیفتد مایه کوکو لوبیا سبز را برای مدت زمان ۱۰ الی ۱۵ دقیقه داخل یخچال قرار میدهیم .

آشپزی و طرز تهیه کوکو لوبیا سبز تبریزی خوشمزه همراه با مرغ و قارچ

طرز تهیه قارچ کبابی ذغالی خوشمزه

بهترین ظرفی که برای سرخ نمودن کوکو میتوان انتخاب نمود یک تابه تفلون و نسوز میباشد . روغن مایع مناسب سرخ کردن را در تابه به ارتفاع ۲ mm میریزیم حرارت اجاق را برای اینکه روغن داغ شود بالا میبریم , پس از داغ شدن روغن مایه کوکو لوبیا سبز را در تابه ریخته و روی آن را با کف قاشق صاف میکنیم وقتی که کوکو خود را گرفت و کمی سفت شد درب تابه را میگذاریم مدت زمان استاندارد برای مغز پخت شدن و طلایی رنگ شدن یک روی کوکو لوبیا سبز ۳۰ دقیقه میباشد پس از آن کوکو را در تابه میچرخانیم تا روی دیگر غذای ما هم طلایی رنگ و کاملا پخته شود . حالا میتوانیم کوکو را در اشکال مختلف به تعداد اعضای خانواده برش بزنیم و آماده برای سرو کردن میباشد .

آشپزی و طرز تهیه کوکو لوبیا سبز تبریزی خوشمزه مجلسی با مرغ و قارچ

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد