جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

روش پخت و طرز تهیه سالاد ماکارونی ماهی قارچ و پیازچه خوشمزه

روش پخت و طرز تهیه سالاد ماکارونی ماهی قارچ و پیازچه خوشمزه

طرز تهیه سالاد ماکارونی ماهی,طرز تهیه سالاد ماکارونی باتن ماهی,طرز تهیه سالاد ماکارونی تن ماهی,طرز تهیه سالاد ماکارونی با تون ماهی,طرز تهیه سالاد ماکارونی و تن ماهی,طرز تهیه سالاد ماکارونی با تن ماهی,طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه با تن ماهی

طرز تهیه سالاد ماکارونی ماهی,طرز تهیه سالاد ماکارونی باتن ماهی

مواد لازم برای تهیه سالاد ماکارونی ماهی تعداد چهار نفر :

ماهی >>> ۱کیلوگرم

ماکارونی >>> ۱ بسته

جعفری و گشنیز خرد شده >>> دو سوم لیوان

رب گوجه فرنگی >>> ۴-۳ قاشق غذاخوری

فلفل دلمه‌ای >>> ۱ عدد کوچک

پیاز >>> ۲ عدد

سیر >>> ۳ حبه

نمک، فلفل، زردچوبه و دارچین >>> به میزان لازم

زعفران دم شده >>> به میزان لازم

نارنج >>> یک عدد

آموزش طرز تهیه پاد تای یا نودل سرخ شده تایلندی

با نام و یاد خداوند عزوجل در شروع آشپزی یک قابلمه لبه بلند را انتخاب نموده پس از آن روغن را درون ظرف داغ کرده حالا موسیر و میگو خشک را به روغن اضافه نموده و تفت میدهیم تا طلایی رنگ شوند. در مرحله بعدی میگوهای درشت را به مواد درون قابلمه اضافه میکنیم تمام مواد درون ظرف را برای مدت زمان تقریبی ۲ دقیقه تفت میدهید . پس از انجام این کار نوبت اضافه نمودن تخم مرغ، پنیر لوبیا، ترشی تربچه، رشته‌های برنج، شکر، سس ماهی، آب تمبرهندی، پودر چیلی، نصف جوانه سویا و یک پیازچه چینی میباشد و حرارت اجاق شما باید نرمال باشد و  تا زمانی که رشته‌های درون ظرف بپزند به هم زدن مواد ادامه دهید . حالا این غذای تایلندی شما آماده سرو شده است و میتوانید با بقیه جوانه‌ها، پیازچه، بادام زمینی و برش‌های لیموترش و شکوفه موز پاد تای خود را تزئین کنید.امدواریم مورد توجه شما کاربران گرامی قرار گرفته باشد .

طرز تهیه پاد تای

دستور پخت و طرز تهیه آبنبات قیچی خانگی و پسته ای شهر همدان

دستور پخت و طرز تهیه آبنبات قیچی خانگی و پسته ای شهر همدان

طرز تهیه آبنبات قیچی,طرز تهیه ابنبات قیچی,طرز تهیه شکلات قیچی,طرز تهیه ی آبنبات قیچی,طرز تهیه ی ابنبات قیچی,طرز تهیه آبنبات قیچی

طرز تهیه آبنبات قیچی , طرز تهیه ابنبات قیچی , طرز تهیه شکلات قیچی , طرز تهیه ی آبنبات قیچی

در ادامه این مطلب و در قسمت آشپزی و دسته طرز تهیه شیرینی میتوانید با دستور پخت آبنبات قیچی آشنا شوید .

مواد لازم برای تهیه آبنبات قیچی :

شکر : ۱ کیلو

روغن : ۱۰۰ گرم

آب : ۱ پیمانه

زعفران : به مقدار دلخواه

طرز تهیه آبنبات قیچی خانگی :

با نام و یاد خدا در ابتدای شروع آشپزی شکر را با آب مخلوط نموده سپس انها را روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار داده تا آب درون ظرف کاملا بخار شود و خمیر بدست آید ، پس از انجام این کار زغفرانی را که در اختیار داریم به آن اضافه کرده حالا با قاشق مرباخوری مقداری از خمیر را برداشته بر روی سینی چرب ریخته و کمی حرارت میدهیم تا در روی سینی خود را جمع کرده و بحالت آب نبات قیچی در آید .اکنون آبنبات خانگی شما آماده شده است .

آموزش پخت و طرز تهیه کشک بادمجان تبریزی خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه کشک بادمجان تبریزی

,طرز تهیه کشک بادمجان تبریزی,طرز تهیه حلیم بادمجان تبریزی,طرز تهیه کشک بادمجان تبریز

مواد لازم و کالری آن را مورد بررسی قرار میدهیم : یک قاشق کشک بادنجان برابر با ۲۰ گرم و ۵ قاشق غذاخوری برابر با ۱۰۰ گرم می باشد.

درست است که کشک بادمجان در همه جای ایران ترکیبی است از کشک و بادمجان . اما در بعضی از شهرها به کشک بادمجان مواد دیگری هم اضافه می کنند تا طعم مزه غذا را لذیذ تر و متفاوت تر نسبت به سایر غذاهای مشابه نمایند ، به عنوان مثال در شهر تبریز به کشک بادمجان رب اضافه میکنند تا کمی مزه غذا طعم ترشی به خود بگیرد با دنبال کردن این مطلب در بخش غذاهای ایرانی طرز تهیه این غذای سنتی را دنبال نمایید امیدواریم مورد پسند شما کرابران گرامی قرار بگیرد .

طرز تهیه کشک بادمجان تبریزی

مواد لازم برای تهیه کشک بادمجان سنتی شهر تبریز :  ۶ عدد بادمجان متوسط

۲عدد حبه پیاز متوسط خلالی خرد شده

۴ حبه بزرگ سیر نگینی خرد شده

۲۵ گرم گرد و خرد شده

۳ ق س پودر نعنای خشک

۲/۱ پیمانه آب جوش

۲ق س روغن مایع مخصوص سرخ کردن

۴ ق س رب گوجه فرنگی

۱ ق م زرد چوبه

۱۵۰ گرم کشک

 از نظر طب قدیم بادمجان گرم و خیلی خشک است.  بادمجان بر خلاف آنچه که عوام اعتقاد دارند که بی بو و خاصیت است دارای خواص زیادی است. مهمترین خاصیت آن کم کالری بودن آن است که غذای بسیار خوبی برای کسانی است که می خواهند وزن کم کنند زیرا دارای ویتامین و مواد معدنی است .

طرز تهیه کشک بادمجان تبریزی

ظرف ماهیتابه ای آماده کنید و روغن مایع را در آن بریزید و روی شعله ملایم اجاق گاز قرار دهید تا داغ شود .پس از انجام این کار بادمجان ها را میتوانید در روغن سرخ کنید. در تابه دیگری روغن بریزید و ابتدا پیازهای خرد شده را در آن تفت دهید و در مراحل پایانی سرخ شدن ،سیرهای خرد شده را هم به آن اضافه کنید و هر دو را با هم تفت دهید . زردچوبه را به پیاز و سیر بیفزایید و آن را نیز در روغن کمی تفت دهید. مقداری از پیاز داغ و سیر داغ را برای تزیین روی غذا برداشته و کناری بگذارید .

 یکی از مزیت هایی که می توان در این غذا به آن اشاره کرد ترکیب خواص چند مواد کنار هم است بادمجان نفخ آور است و استفاده از گردو و نعناع باعث خنثی شدن آن می شود.