جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار و باحال اسفند 91



گدا چیست ؟
موجودی است زنده که موبایل دارد ولی اس ام اس نمیدهد !!



دو بیتی در دوبیتی غصه دارم / شبیه چشمهایت سوگوارم
رفیق بی کسی های دلم باش / که من تا با توام پایان ندارم



غضنفر ماهواره میخره زنش بهش میگه پولشو از کجا آوردی ؟
میگه : تلوزیون رو فروختم !!!



ورژن جدید :

موبایلت آنتن نمیده جات خرابه ، به مامانت بگو جاتو عوض کنه

مثل اینکه ریدی !!!



خدایا به من کمک کن که وقتی میخوام درباره راه رفتن کسی قضاوت کنم

با کفشهای او راه بروم . . .



دل را حکم کردم تا بدانی در قمار با تو بودن هستی ام را میگذارم . . .



سوال امتحان غضنفر !

۲ طفلان مسلم چند نفر بودند ؟ نام پدرشان چه بود ؟!!!؟



هر کجا سازی شنیدی ، شعر رو آوازی شنیدی

از دلی رازی شنیدی ،

چون شدی گرم شنیدن ، وقت آه از دل کشیدن

یاد من کن یاد من کن . . .



با تمام شیرینی وجودم دوست دارم ….. قربانت لیمو ترش !!!



سربازی راهی است برای آدم کردن پسران

اما هیچ راهی برای آدم کردن دختران وجود ندارد !!!



وقتی از کسی که دوسش داری ، هیچ خبری نیست خوشحال باش !

چون حتما حالش خوبه و همه چیز رو به راهه که از یادش رفتی  . . .



میگن دلتنگی آخر دوست داشتنه ، به اندازه تمام دلتنگی های دنیا دوستت دارم  . . .



اتل متل توتوله ، حال گلم چه جوره ؟ این رو بخون یادم کن ! لبخند بزن شادم کن !!!



برای اینکه زیباترین عروس سال شوید ….

اعتماد به نفست منو کشته ! فکر میکنی شوهر گیرت میاد ، عروس میشی !!؟؟



اگه دلت گرفته برو پائیین

اگه فکر میکنی هیچکس دوست نداره ، برو پائیین

اگه خیلی تنها موندی برو پائیین

یعنی اینقدر بدبختی !؟؟! خاک تو سرت !!!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد