جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه سالاد کدو و ماست

طرز تهیه سالاد کدو و ماست

برای تهیه سالاد خوشمزه هویج را پوست گرفته و با رنده درشت رنده کنید ، کدو را پوست نگیرید ، فقط تمیز بشویید و آن هم با رنده درشت در ظرف دیگری رنده کنید . فلفل کاپیا و پیازچه ها را هم خرد کنید . کمی روغن زیتون داخل یک تابه بزرگ بریزید ، فلفل و پیازچه خرد شده را داخل تابه ریخته ، و با هم در روغن زیتون ، با حرارت متوسط حدود ۶تا ۷ دقیقه تفت میدهید ، هویج ها وکدوهای رنده شده را اضافه کنید و دو مرتبه ۶ تا ۷ دقیقه تفت دهید . برنج شسته شده ، نمک ، آب داغ و فلفل سیاه را هم اضافه کنید ، درب تابه را بگذارید تا با حرارت ملایم بپزد .

قبل از اینکه آب برنج تبخیر بشه ، کمی هم بزنید ، وقتی آب داخل تابه کم شد ، جعفری و شوید خرد شده را هم اضافه کنید ، تا آب داخل تابه کشیده بشه و سبزیجات بپزن ، وقتی پخته شدن اونارو از روی گاز برداشته تا خنک شوند . در ظرفی دیگر ماست ، سس مایونز ، نمک و سیر له شده را بریزید و مخلوط کنید . سبزیجات را که الان ولرم شدن به سس ماستی اضافه کنید و هم بزنید و داخل ظرف سرو بریزید . پودر فلفل قرمز را در کره آب شده کمی تفت داده و روی سالاد رژیمی بریزید و تزینش کنید ، از نوش جون کردنش کنار خانواده لذت میبرید .

طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی

طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی

برای تهیه خوراک سیب زمینی در ابتدا پیازها را پوست بگیرید ، ریزخرد کنید ، کمی تفت دهید تا سبک و شیشه ای شود . سپس ادویه را هم اضافه کنید و یه تفت کوچولو بدید ، بعد سیب زمینی های پخته را بکوبید و همراه سبزی و سس فلفل اضافه کنید . با هم مخلوط کنید تا یک اندازه و مساوی طعم دارن شوند . مخلوط را کنار بزارید تا خنک بشه . برای اینکه سمبوسه های یک شکل و مساوی داشته باشید ، یک عدد نون لواش را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید و هر قسمت نون را از عرض به سه قسمت تقسیم کرده به طوری که هر یک عدد نان ۶ قسمت مساوی برش داده بشه .

اولین گوشه را از مواد پر کرده وتا میزنید تا شکل مثلث بگیرد و اضافه نان را به همان شکل ادامه میدهید تا یک سمبوسه کامل بشه . سمبوسه های پیچیده شده را در روغن داغ سرخ نمایید ، یه ظرف در دار کنار بگذارید تا وقتی سمبوسه سرخ شد داخل ظرف بچینید تا خشک نشه . نان هایی که برای سمبوسه برش زدید در داخل نایلون قرار دهید تا موقع پیچیدن سمبوسه نان خشک نشود . میزان تندی سمبوسه به شما بستگی داره اگر نمیخاهید تند بشه ، زیاد فلفل نزنید . اضافه کردن پودر سیر هم به شما بستگی داره میتونید واسه طعم جذابتر بیشتر استفاده کنید . از نوش جان کردنش غذا با سیب زمینی لذت ببرید .

طرز تهیه کباب تابه ای مرغ

طرز تهیه کباب تابه ای مرغ

در ابتدا و برای تهیه این کباب خانگی باید سینه های مرغ را خرد کنید و در چرخ گوشت یا غذا ساز چرخ کنید تا خوب له بشه . سپس سینه چرخ شده را در ظرفی بزرگ بزارید و پیاز خرد شده و زنجبیل رنده شده و سیر له شده و نمک و فلفل قرمز ، فلفل سیاه ، گرام ماسالا و زرد چوبه و آرد نخود چی و روغن زیتون و فلفل سبز و گشنیز ، جعفری خرد شده ، لیمو و تخم مرغ را اضافه کنید و خوب ورز دهید تا همه مواد با هم مخلوط بشن . روی ظرف را با سلفون بپوشونید و در یخچال یک ساعت اجازه دهید تا استراحت کند .

بعد از یک ساعت مخلوط را به ۸ قسمت تقسیم کنید . هر قسمت را با دست مرطوب بردارید ، یا به شکل سوسیس یا کتلت در آورید ، و در تابه گریل روغن بریزید تا داغ بشه . سپس تکه هایی را که آماده کردید را به آرامی در تابه بچینید تا به آرامی سرخ بشه ، در آخر کار کره را اضافه کنید تا گوشت ها خشک و سفت نشوند . این کباب خوشمزه را هم میتونید با پلو هم با نان همبرگر سرو و میل کنید . نوش جان

طرز مرینیت ماهی سالمون

طرز مرینیت ماهی سالمون

ابتدا برای مزه دار کردن ماهی سالمون رژیمی ، سویا سس ، روغن زیتون ، نمک و فلفل سیاه و عسل ، سیر و زنجبیل به ماهی ها آغشته کنید و بزارید تو یخچال استراحت کنه . سیب زمینی های را هم با نمک و فلفل قرمز و روغن زیتون و پودر سیر و پودر پیاز و رزماری آغشته کنید و داخل یخچال قرار دهید . در این مرحله سبزیجات مورد علاقه را را با روغن زیتون و نمک وفلفل قرمز کمی تفت دهید . فر را گرم کنید روی حرارت ۱۸۰ درجه باشه ، و ظرف سیب زمینی و ماهی را داخلش قرار دهید ولی قبلش روی ماهی کنجد بپاشید .

حدود نیم ساعت طول میکشه تا هم سیب زمینی ، هم ماهی پخته شود . ماهی نباید خشک بشه حتی وسطش باید آب دار باشه ، رویش هم چون عسل داره باید براق بشه ، مواظب باشید ماهی سالمون در فر بیش از حد نمونه چون ممکنه کنجد پاشیده شده بسوزه . برای اینکه مطمعن بشید سیب زمینی ها پخته شدند از کارد استفاده کنید و اجازه دهید خوب سرخ بشه و در آخر هم سیب زمینی ها را کنار ماهی بچینید و سرو کنید .

طرز تهیه کراکت سیب زمینی

طرز تهیه کراکت سیب زمینی

این خوراک سیب زمینی یکی از پر طرفدار ترین غذاهاست که بسیار خوشمزه و یک فینگر فود به حساب میاد . قبول دارید که میتونید با سیب زمینی غذاهای بسیار خوشمزه و شیک درست کرد ؟

طرز تهیه کراکت سیب زمینی

طرز تهیه کراکت سیب زمینی

این خوراک سیب زمینی یکی از پر طرفدار ترین غذاهاست که بسیار خوشمزه و یک فینگر فود به حساب میاد . قبول دارید که میتونید با سیب زمینی غذاهای بسیار خوشمزه و شیک درست کرد ؟

طرز تهیه سوپ شیر

طرز تهیه سوپ شیر

ای سوپ یکی از خوشمزه ترین سوپ ها به حساب میاد پس بهتره تو این فصل ، حتما این سوپ رژیمی را درست کنید .در ابتدا باید پیاز را ریز خرد کرده و هویج را پوست بگیرید و با رنده درشت رنده کنید و بهش اضافه کنید .سینه مرغ را در آب جوش بپزه ، به قدری آب بریزید که به اندازه یک بند انگشت آب بالای مرغ باشه ، حرارت را کم کنید تا به آرامی بپزه .

جو پرک را در آب خیس کنید و بعد از ۲۰ اضافه کنید .بعد از یک ربع سینه مرغ را بیرون بیارید و با کمک چنگال ریش ریش کنید و داخل قابلمه برگردانید .