جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه مرغ تایلندی

طرز تهیه مرغ تایلندی

مرحله اول

برای تهیه خوراک مرغ تایلندی ابتدا باید مواد میرینیت مرغ را آماده کنید برای اینکار روغن زیتون و سیر را با هم مخلوط کنید سپس به آن‌ها پیاز و آب لیمو پوست لیمو را اضافه کنید مواد را مخلوط کرده و در مرحله بعد عسل و ادویه ها را اضافه کنید

مرحله دوم

پس از انجام مراحل بالا تکه های مرغ را درون این سس برای مدت زمان ۲ الی ۴ ساعت بخوابانید و ظرف را درون یخچال قرار دهید تا تکه های مرغ مزه دار شوند ، حالا سینی فر را چرب کنید و سبزیجات مورد علاقه خود را درون سینی بچینید .

مرحله سوم

تکه های مرغ را کنار سبزیجات قرار داده و ظرف را برای حداقل ۳۰ الی ۴۰ دقیقه درون فر و با دمای ۱۸۰ الی ۲۰۰ درجه سانتیگراد قرار دهید تا خوراک جوجه شما کاملا مغز پخت شود پس از انجام این کار گریل فر را روشن کنید برای سه دقیقه تا جوجه ها طلایی رنگ شوند .

طرز تهیه کباب مجارستانی

طرز تهیه کباب مجارستانی

مرحله اول

برای پخت کباب مجارستانی خوشمزه و مجلسی درون فر ابتدا یک قابلمه را حاضر کرده و درون آن کره و روغن میریزیم پس از اینکه داغ شد روغن ، گوشت ها را درون قابلمه ریخته و تفت می دهیم ، پس از اینکه رنگ گوشت تغییر کرد و سیر را اضافه میکنیم .

مرحله دوم

زمانی که مواد را با هم مخلوط کردید گوجه فرنگی ها را هم به صورت مکعبی و متوسط خورد کنید همراه با نخود به مواد درون قابلمه اضافه نمایید ، اکنون باید یک لیوان آب به خوراک اضافه کنید و اجازه دهید تا با حرارت کم گوشت بپزد .

مرحله سوم

هنگامی که گوشت نرم شد نوبت اضافه کردن ادویه به کباب می باشد مواد را مخلوط کرده و از روی اجاق گاز برمی‌داریم . حالا نوبت این رسیده که سیب زمینی و بادمجان را به صورت مکعبی خرد کنید و آنها را جداگانه سرخ نمایید .

مرحله چهارم

حالا سینی فر را چرب کنید و مواد گوشتی را درون سینی بریزید سپس سیب زمینی و بادمجان را اضافه کنید ، حالا نوبت آماده کردن سس بشامل می باشد . کره را درون ماهیتابه آب کنید سپس آرد را اضافه کنید پس از مخلوط کردن مواد شیر را به سس اضافه کنید .

مرحله پنجم

مواد را مدام هم بزنید سپس با آنها نمک و فلفل را اضافه کرده و تا زمانی که سس غلیظ شود به هم زدن مواد ادامه دهید تا سس آماده شود . اکنون سه بشامل را روی مواد درون سینی ریخته و در پایان پنیر چدار رنده شده را اضافه کنید .

مرحله ششم

اکنون کباب خوشمزه و خانگی شما آماده برای پخت شده است سینی را برای مدت زمان ۱۵ دقیقه و با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد درون فر قرار دهید . زمانی که رنگ روی آن قهوه‌ای شد گاز را خاموش کنید و سینی را خارج نمایید .


https://www.bagtheweb.com/b/VuWkDd

طرز تهیه مرغ با لوبیا سبز

طرز تهیه مرغ با لوبیا سبز

مرحله اول

برای تهیه خوراک مرغ با لوبیا سبز پس از این که سینه های مرغ را شستید آنها را با دستمال خشک کنید سپس ماهیتابه تفلون را بر روی اجاق گاز گذاشته و یک قاشق کره درون آن آب کنید ، سینه های مرغ را به صورت افقی برش بزنید .

مرحله دوم

حالا تکه های مرغ را درون ماهیتابه ریخته و یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی هم اضافه کنید و مرغها را تفت دهید سپس پیاز و سیر خرد شده را به مواد اضافه کنید و با هم مخلوط کرده و تفت دهید حالا نوبت اضافه کردن لوبیا میباشد .

مرحله سوم

تمام مواد را مدام با هم مخلوط کرده و تفت دهید سپس ادویه ها و بعد از آن لیمو و کنجد را به خوراک خوشمزه خانگی اضافه کنید حرارت را کم کرده و اجازه دهید تا غذای شما بپزد ، در حین پخت مواد را چند مرتبه هم بزنید ، در پایان گشنیز خرد شده را به خوراک اضافه کنید و آن را میل نمایید .

خواص

این گیاه را اگر بپزید برای لاغری بسیار مفید است و از ریزش مو هم جلوگیری خواهد کرد . مصرف آن برای از بین برد چین و چروک های پوست عالی میباشد پس آنرا در رژیم غذایی خود قرار دهید .

طرز تهیه آش ترش شمالی

طرز تهیه آش ترش شمالی

مرحله اول

برای تهیه آش ترش شمالی خوشمزه و خوش عطر و بو ابتدا کدو حلوایی را خورد کرده سپس آن را با برنج نیم دانه و باقالی درون قابلمه ریخته سپس به آنها عدس و اگر قلم گوسفندی را در اختیار دارید همراه با دو لیتر آب اضافه کنید و روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید .

مرحله دوم

هنگامی که آب شروع به جوشیدن کرد در چندین نوبت کف روی آن را بگیرید . سپس سبزی آشی را اضافه کنید و اجازه دهید تا آش محلی برای مدت زمان یک ساعت با حرارت ملایم کاملاً مغز پخت و جا افتاده شود و آب آن کشیده شود .

طرز تهیه آش رشته شمالی

مرحله سوم

در این فاصله زمانی که در اختیار دارید پیاز را خرد کرده و همراه با زردچوبه و نمک تفت دهید ، مقداری از آن را برای تزیین آش جدا کنید . حالا به الباقی پیاز سیر چرخ شده و روغن دنبه همراه با یک قاشق رب آلوچه به آش بدون رشته اضافه کنید و تفت دهید .

مرحله چهارم

بعد از گذشت یک ساعت پیاز و سیر تفت داده شده را همراه با آب نارنج و شکر و مقداری نمک به آش اضافه کنید حالا مزه اش را چک کنید اگر باب میل شما نبود میتوانید از رب آلوچه یا رب انار استفاده کنید بعد از اضافه کردن این مواد درب قابلمه را گذاشته و اجازه دهید تا برای ۱ ساعت با حرارت کم آش شمالی جا بیوفته .

طرز تهیه کنگر ماست

طرز تهیه کنگر ماست

مرحله اول

برای تهیه کنگر ماست در مرحله اول اول باید کنگر ها را به خوبی تمیز کنید و تیغ های آن را کاملاً جدا نمایید پس از انجام این کار و گرفتن گل های اضافه کنگره ها را به مدت ۲۰ الی ۲۵ دقیقه درون قابلمه همراه با آب و کمی نمک ریخته و اجازه می‌دهیم تا با حرارت کم بپزند .

مرحله دوم

پس از اینکه پخته شدند آنها را درون آبکش می ریزیم ، تا آب اضافی آن گرفته شود. حالا کنگرهای خشک شده را درون کاسه ریخته و به آنها دوغ گازدار را اضافه میکنیم مقدار دوغ در حدی باشد که روی کنگر را کاملاً بگیرد .

مرحله سوم

حالا کاسه را برای دو روز در یک جای خنک و خارج از یخچال قرار میدهیم بعد از گذشت این زمان کنگرها را جدا میکنیم سپس آنها را با ماست و نمک و فلفل و نعنا مخلوط می نماییم . درون ظرف دردار ریخته و برای ۳ روز در یخچال قرار می دهیم تا جا افتاده و آماده برای مصرف شود .

مرحله چهارم

کنگر یک گیاه وحشی و محلی می باشد که زمان برداشت آن اوایل فصل بهار است برای نگهداری آن در فریزر بعد از چیدن آنها را تمیز کنید و برای ده دقیقه همراه با کمی نمک و آبلیمو و مقداری آب بجوشانید سپس درون فریزر قرار دهید تا سیاه نشوند .

طرز تهیه برگر ماهی

طرز تهیه برگر ماهی

مرحله اول

برای تهیه برگر ماهی پس از این که ماهی را تمیز کردید و استخوان های آن را جدا کردید با قارچ مخلوط کرده و آن را درون چرخ گوشت بریزید پس از انجام این کار پیاز ها را رنده کنید و آب آن را جدا کنید ، تفاله پیاز را به گوشت ماهی اضافه کنید .

مرحله دوم

در مرحله بعد سبزی جعفری را همراه با سفیده تخم مرغ و آبلیمو به گوشت اضافه کنید مواد را با هم ترکیب کرده سپس پودر سیر نمک و فلفل را اضافه کنید . گوشت را به خوبی با دست ورز دهید تا حسابی جا افتاده و یکدست شود .

مرحله سوم

در پایان نوبت اضافه کردن آرد سوخاری می باشد . آرد را هم با مایه همبرگر خانگی مخلوط کنید . توجه داشته باشید که اگر از آرد سوخاری زیادی استفاده کنید همبرگر شما خشک می‌شود . حالا چانه های برگر را جدا کرده و حالت دهید درون پلاستیک فریزر کرده و برای یک ساعت درون یخچال قرار دهید .

مرحله چهارم

در مرحله بعد می‌توانید برگرهای خوشمزه را بر روی توری کباب کنید و یا اینکه درون ماهیتابه سرخ نمایید و یا پخت ماهی در فر را تجربه کنید . خوراک ماهی را همراه با کاهو و سس تارتار سرو نمایید . نکته : استفاده از انواع ماهی سالمون ، ماهی سفید و … برای پخت این غذا بلامانع می‌باشد .