جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس اشک 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس اشک 92


ای اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بیمار من

 ای غم ، تو هم لذت ببر از این همه آزار من

 

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن
 


اس ام اس اشک 92



عشق یک واژه زلال است ، تو باید باشی

 قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی

فال حافظ زدم آن رند غزل خوان هم گفت

 زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی . . .



اس ام اس اشک 92



از فراق تو مرا هر نفسی صد آه است

 از تو غافل تیستم ای دوست خدا آگاه است . . .



اس ام اس اشک 92



گوهر دل را نزن بر سنگ هر ناقابلی

 صبر کن پیدا شود گوهر شانس قابلی . . .



اس ام اس اشک 92



شب شکست ، پیمان شکست

 عهدی شکست ، قلبی شکست

از شکست هر شکستی بر دلم آهی نشست . . .



اس ام اس اشک 92



تنها داروئی که 2 خاصیت داره چشم های قشنگ توست

که هم آرومم میکنه هم داغون !



اس ام اس اشک 92



گاه برای ساختن باید ویران کرد ، گاه برای داشتن باید گذشت

و گاه در اوج تمنا باید نخواست . . .



اس ام اس اشک 92


صبر کردن دردناک است ،

و فراموش کردن دردناکتر ، ولی از این دو دردناک تر

این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش .



اس ام اس اشک 92



خدا از بهترین ها فقط یه دونه خلق کرده

 دقت کردید چقدر تنهائید . . . ؟




اس ام اس اشک 92



میل دریا گر کنی ، من دیده را دریا کنم

میل صحرا گر کنی ٬ من سینه را صحرا کنم

نا امیدم گر کنی میمیرم اما باز هم

در همان حالت که میمیرم دعایت می کنم . . .


اس ام اس اشک 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد