جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و حرف های سنگین SMS

اس ام اس

اس ام اس و حرف های سنگین SMS


من در میان مردمی هستم

که باورشان نمیشود تنهایــــم

می گویند خوش بحالت که خوشحالی

نمی دانند دلیل شاد بودنم باج به آنهاست

برای دوست داشتن مــــــــن

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن






اس ام اس و حرف های سنگین SMS


گاهی برای کشـیدنِ فـریـاد

هـزاران پیکـاســو هـم کـافـی نیسـت . . .



اس ام اس و حرف های سنگین SMS


نبودن هایت آنقدر زیاد شده اند

که هر رهگذری را شبیه تو می بینم

نمی دانم غریبه ها ” تــــــــــــــــــــو ” شده اند

یا تو ” غریبـــــــــــــــــــــــــــه ” ؟




اس ام اس و حرف های سنگین SMS



شـده ام مـعـادلـه ی چنـد مَـجهولـی !

ایـن روزهـا هـیـچ کـس از هـیـچ راهـی مـرا نـمـی فهمـَد…



اس ام اس و حرف های سنگین SMS


آدم هـــای کنــــارم مثل جُــــمعه می‌ مــــــانند

معلــــــــوم نمی‌کند “فــــــرد” هستــــند یا ” زوج” …

پُــــر از ابـــــهامند…



اس ام اس و حرف های سنگین SMS


ما فکـر میکنیـم بدتـرین درد

از دسـت دادن ِ کسـیه که دوستـش داریم !

امـا …. حقیقـت اینه که :

از دست دادن ِ خــودمـون

و از یــاد بردن ِ اینکه کـی هستیـم ! و چقدر ارزش داریم ….

گـاهی وقتــها خیلــی دردنــاک تـره … !!



اس ام اس و حرف های سنگین SMS


من چشمهایـــم را بستم و تو قایــم شدی ..

من هنـــوز روزها را می شــمارم!..

و تـــو پیدا نمیشوی !..

یا من بازی را بلــد نیستم !

یا تو جر زدی !



اس ام اس و حرف های سنگین SMS



خدایا …!!

از تو دلگیرم …

گفته بودی حق انتخاب داری

پس چرا انتخابم درکنار دیگریست؟



اس ام اس و حرف های سنگین SMS



کارم از یکی بود و یکی نبود گذشت

من در اوج قصه گم شده ام….!



اس ام اس و حرف های سنگین SMS


این روزها بُرد با کسی ست که بی رحم باشد

از دلتــــ که مایه بگذاری

ســوخـــــته ای . . .



اس ام اس و حرف های سنگین SMS


زن که بـاشـے …

عـاشـق شـوے “چـشـم سـفـیـد” خـطـابـَت مـے کـنـنـد !

راسـت مـے گـویـنـد . .

چـشـمـانـَم سـفـیـد شـد بـه جـاده هـایـے کـه..

“تـو” ..

مـُسـافـر هـیـچـکـدام نـبـودے


اس ام اس و حرف های سنگین SMS
نظرات 7 + ارسال نظر
صبا جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ب.ظ

ممنون مرسی خوب بود

نازنین شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:14 ب.ظ

وای خیلی خوب بودن خیلی بعد مدت ها تونستم حرفامو تو اینجا پیدا کنم دمت گرم

LAL یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:54 ب.ظ http://http://bihes.ir

odgd خیلی خوب بودن ممنون

کیمیا پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:39 ب.ظ

خخخخخخخ اشکم دراومد

فرشته سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:38 ب.ظ

مهدی شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:26 ب.ظ

جمله ای درباره اینکه ٰبرای دیگران تا وقتی براشون سود داری هوایت را دارند و بعدشٰ ندارید

فرشته رستمى دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:10 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد