جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار خنده دار تلخ

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار خنده دار تلخ


داور قلبم نه سوت دارد نه کارت قرمز

راحت باش تا دلت می خواهد خطا کن

سکوت می کنم باز هم سکوت میکنم

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس تیکه دار خنده دار تلخ

وقتـــــی به عقب بر میگردی

متوجه میشی که جــــــای بعضیا

الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ

اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده  !



اس ام اس تیکه دار خنده دار تلخ


آنان که “عوض” شدنشان بعید است

 “عوضی” شدنشان قطعی است

 شک نکن !


اس ام اس تیکه دار خنده دار تلخ


اینقدر کــﮧ برای “خـــر” کردن من سـعے کـردے

بـراے خـودتـــــ وقتــــ میگذاشتے حتمــا “آدمــــــ” می شدے



اس ام اس تیکه دار خنده دار تلخ



این روزا باید دشمناتو فراموش کنی

تنها کسی که می تونه تو رو به خاک سیاه بشونه

یک دوست کاملاً مورد اعتماده


اس ام اس تیکه دار خنده دار تلخ


چرا وقتی دروغ میگی

و من لبخند می زنم فکر می کنی خرم

خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم !



اس ام اس تیکه دار خنده دار تلخ


خوش به حالشان !

خوش به حال اونی که

وقتی درآغوشت آرام گرفت به او می گویی :

قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم



اس ام اس تیکه دار خنده دار تلخ


این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم

همانند توست مرا ” دوست ندارد ” احساس ندارد !

اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست


اس ام اس تیکه دار خنده دار تلخ


داستان از آنجا شروع شد که تو

اسم تمام هرزگی هایت را آزادی گذاشتی

و من از آنجا بی غیرت شدم

که فکر می کردم به تمدن رسیده ام !



اس ام اس تیکه دار خنده دار تلخ


تقصیر خودمونه

بعضی ها عددی نبودند

 و ما به اشتباه آنها را به توان رساندیم !



اس ام اس تیکه دار خنده دار تلخ
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد