جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پاییزی عاشقانه و احساسی sms payizi asheqaneh o ehsasi

اس ام اس


اس ام اس پاییزی عاشقانه و احساسی
sms payizi asheqaneh o ehsasi  



مسافری رسیده از راه با کوله باری از باران و دلتنگی

و طنین آرام گام هایش پیچیده در کوچه‌های شهر

صدایی می‌آید این حوالی

صدای قدم های پاییز



اس ام اس پاییزی عاشقانه و احساسی
sms payizi asheqaneh o ehsasi  



هی پاییز

ابرهایت را زود بفرست

شستن این گرد غم از دل من

چندین پاییز باران می خواهد



اس ام اس پاییزی عاشقانه و احساسی
sms payizi asheqaneh o ehsasi  



بـهــــار مـــن! بــپــذیــرم بــه شــعـر  پـایـیــزی

غــزل غـــزل بــه فــدایت اگـرچــه ناچـیز است

هنــوز بــوی تـــو دارد هـــوای شــعــر و غـــزل

خوشـا که شعـر تو هـمـچون شکـوفه نوخیز است



اس ام اس پاییزی عاشقانه و احساسی
sms payizi asheqaneh o ehsasi  

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس پاییزی عاشقانه و احساسی
sms payizi asheqaneh o ehsasi  



دوباره پاییز

اما نه فصل خزان زرد

دوباره پاییز

اما نه فصل اندوه و درد

دوباره پاییز

فصل زیبای سادگی

دوباره پاییز، موسم شدید دلدادگی!

پاییزت قشنگ



اس ام اس پاییزی عاشقانه و احساسی
sms payizi asheqaneh o ehsasi  



ما را چه به مهتاب که ما تیره و تاریم

در موسم پاییز چونان ابر بهاریم

محبوبه و مینا به کجا ای گل مریم

ما بذر نداریم که یک لاله بکاریم



اس ام اس پاییزی عاشقانه و احساسی
sms payizi asheqaneh o ehsasi  



تنهایی نام دیگر پاییز است

هرچه عمیق‌تر برگ‌ریزان خاطره‌هات بیش‌تر



اس ام اس پاییزی عاشقانه و احساسی
sms payizi asheqaneh o ehsasi  



من از شما گفتن تو بدم می آید

عزیزم مرا سرد خطاب نکن

این پاییز میخواهم تا افتادن آخرین برگ

با تو دیوانگی ها کنم



اس ام اس پاییزی عاشقانه و احساسی
sms payizi asheqaneh o ehsasi  



آغاز فصل حساسیت ، عطسه ، آویزانی دماغ

یادآوری وحشت از شروع درس و مشق ، آنفولانزا ، پنی‌سیلین

خاطراتی که باید فراموش شود و نمی‌شود ، فکر ، خیال

و هزاران پدیده‌ی قشنگ دیگر مبارک باد !



اس ام اس پاییزی عاشقانه و احساسی
sms payizi asheqaneh o ehsasi  



بیا ای همنشین سرد پاییز

 به آواهای شب هایم درآمیز

بیا ای رنگ مهتاب بلورین

تو شعری تازه در من برانگیز



اس ام اس پاییزی عاشقانه و احساسی
sms payizi asheqaneh o ehsasi  



یک پنجره از ابر بهارم لبریز

لبریزتر از غم غروب پاییز

در محکمه ام نوشت دنیا روزی

تبعید به غربت جنوب پاییز



اس ام اس پاییزی عاشقانه و احساسی
sms payizi asheqaneh o ehsasi  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد