جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید شهریور ماه 92 sms haye jadide shahrivar

اس ام اس جدید


اس ام اس های جدید شهریور ماه 92
sms haye jadide shahrivar



خواستم چشم هایش را از پشت بگیرم

 دیدم طاقت اسم هایی را که می گوید ندارم...



اس ام اس های جدید شهریور ماه 92
sms haye jadide shahrivar



جاى خالی ات را آنقدر با چشمانم آب خواهم داد

تا دوباره کنارم سبز شوى



اس ام اس های جدید شهریور ماه 92
sms haye jadide shahrivar



به پشت سرنگاه می کنم شاید هنوز کسی مرا دوست داشته باشد

اما افسوس همه کاسه ی آب بدست منتظر رفتن من هستند



اس ام اس های جدید شهریور ماه 92
sms haye jadide shahrivar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس های جدید شهریور ماه 92
sms haye jadide shahrivar



دلم گاهی برای خودم تنگ می شود

ولی دائم برای تو...!



اس ام اس های جدید شهریور ماه 92
sms haye jadide shahrivar



من با کناری ات

کنار نمی آیم

 کنار می روم!



اس ام اس های جدید شهریور ماه 92
sms haye jadide shahrivar



گاهی خلوت کسی که دوستش داری را به هم بریز

تا بداند که تنها نیست این مرام ماست

 که در وجود دوست خانه ای داشته باشیم

حتی به مساحت یک یاد



اس ام اس های جدید شهریور ماه 92
sms haye jadide shahrivar



پسر دختر زیبایی را دید و شیفتش شد
 
چند ساعتی با هم تو خیابون قدم می زدن

که یهو یه بنز گرون قیمت جلوی پاشون ترمز زد

دختره به پسره گفت:خوش گذشت

 ولی نمی تونم همیشه پیاده راه برم بای

 نشست تو ماشین

راننده بهش گفت:

خانم ببخشید من راننده ی این آقا هستم لطفأ پیاده شید



اس ام اس های جدید شهریور ماه 92
sms haye jadide shahrivar



فقط غروب جمعه نیست که دلگیر است

دلت که گیر کسی باشد هر روز غروب می گیرد



اس ام اس های جدید شهریور ماه 92
sms haye jadide shahrivar



سلام میگم ها

این یارو هست که اسمش افتاده بالای گوشیت

خیلی خرابته



اس ام اس های جدید شهریور ماه 92
sms haye jadide shahrivar



خیلی درد داره

عشقت بشینه کنارت با ذوق از عشقش بگه

 تو هم الکی لبخند بزنی و بگی: خوشبخت بشین



اس ام اس های جدید شهریور ماه 92
sms haye jadide shahrivar



خسته ام اما تحمل می کنم

خــدایا روزگارت با من و احساسم بــد تا کرد



اس ام اس های جدید شهریور ماه 92
sms haye jadide shahrivar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد