جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تبریک تولد sms tabrike tavalod

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod



    گل زیبای زندگیم

اگر برای دنیا یکی باشی بریا من تمام دنیائی

عزیزم تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod



    امیدوارم شمع عمرت هزاران سال فروزان باشد

 عزیزم تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod



    طلوع دوباره خورشید زندگیت را

در زیباترین فصل سال تبریک می گویم

 با آرزوی طلوع خوشبختی ها و غروب غم هایت

 تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod



    تولدت را با تقدیم سبدی از زیباترین گل ها تبریک می گویم

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod



    روز تولد تو میلاد عشق پاکه

 برای شکر این روز پیشانیم به خاکه



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod



    نگاهت را قاب می گیرم

 در پس آن لبخند که به من شور و نشاط زندگی می بخشد
   
امروز روز توست

 تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod



    گاو و الاغ و اردک

 کبریت و گاز و فندک

 جوجه و مرغ و لک لک

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod



تمام وجودم را در قلبم

 قلبم را در چشمانم

 چشمانم را در زبانم

 خلاصه می کنم تا بگویم

 روز تولدت مبارک باد



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod



    1000 شاخه گل سرخ به سویت فرستاده

و بر تک تک گلبرگ های ان می نویسم

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod



    شکوفه های صورتی فدای مهربونیات

 یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خوبیات
 
  تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod



    اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی

 اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی

 اگه ستاره بودی روشن ترین بودی

 و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی

 روز تولدت مبارک عزیزم



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod



    آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد

 آرایش گل های بهار تقدیم تو باد

 گویند که عشق هدیه پاک خداست

 این هدیه هزار بار تقدیم تو باد
 
   تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod



    روزی که به دنیا اومدی داشت باروون میومد

 اما اون روز هوا اصلا ابری نبود

 این فرشته ها بودن که داشتن گریه می کرد

ن چون یکی ازشون کم شده بود

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد
sms tabrike tavalod
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد